rydlinger
Medlem
Har en ktm 525 2006 som har blivit svårstartad!
Nu skulle det vara gött att få det ordnat. Men vet inte riktigt vad det kan bero på!
Den har stott varmt hela vintern osv men bensinen är säkerligen 3-4 mån gammal....
Nu skulle det vara gött att få det ordnat. Men vet inte riktigt vad det kan bero på!
Den har stott varmt hela vintern osv men bensinen är säkerligen 3-4 mån gammal....