Svår olycka i Barcelonas GP

Det värsta är att den enda gången som MC-sport nämns är efter olyckor. Hur ofta står det något eller visas något om GP annars? Fan folk vet inte vem Rossi är men kan varenda värdelös friidrottare i hela världen

Det här gör mig så JÄÄÄÄÄÄVLA förbannad att jag helt enkelt har lust att bränna ned hela Expressen-huset. Gärna med så många som möjligt av journalisterna inutil. :mad: Jag är trött på dumma människor!!!

Är Sete från Frankrike :va
"Olyckan skedde redan i starten och såg ut att orsakas av Sete Gibernau från Frankrike"

och ja som alltid trott att han va spanjor...vilken tabbe :rofl

Men hur svårt skadad är han ? verkar som sete klarat sig bäst blir borta max ett race

Fillee skrev:
2246324 Är Sete från Frankrike :va
"Olyckan skedde redan i starten och såg ut att orsakas av Sete Gibernau från Frankrike"

och ja som alltid trott att han va spanjor...vilken tabbe :rofl

kallar du katalaner för spanjorer så bör du inte åka till Barca :hihi

något förvirrad artikel, men det är väl bättre att det skrivs nåt än ingenting?
"alla reklam är bra reklam"?

F.ö. så är fotboll viktigt, speciellt när det är VM

Macho Woman skrev:
2246312 Det här gör mig så JÄÄÄÄÄÄVLA förbannad att jag helt enkelt har lust att bränna ned hela Expressen-huset. Gärna med så många som möjligt av journalisterna inutil. :mad: Jag är trött på dumma människor!!!

Expressen har ratat motorsport sedan joakim Bonnier körde ihjäl sig 1972 på le mans
kommer ihåg1989 när dåvarende chefredaktör bo strömstedt fick vm-deltävlingen i anderstorp stoppad för tv-sändning

Var det inte den där bo strömstedt som låg bakom "vem ska få din njure i sommar" reportaget i Expressen för en så där 15 år sedan, då dom satte ut bilder o namn på folk som hade kört ihjäl sig på mc.
Snacka om lågvattenmärke, har personligen inte köpt en Expressen sen dess

Riktigt tråkigt att den enda plublicitet som road racing får i kvällspress är då det skett en olycka. Visst, säger inte att man inte ska publicera när det inträffat något tragiskt men man borde faktiskt även ta upp positiva aspekter ur sporten.

Det är ju bland annat artiklar som denna som gör att många blir
avskräckta från allt vad motorcyklar heter, inte minst stressar
det upp många oroliga föräldrar.

Ja så kan man ochså se på det!

Jag tycker så här , Alla här inne kan ju jätte myckat om sporten , Kan ingen då ringa till expressen och erbjuda dem lite bra artiklar om sporten ,, Skulle jag kunna skriva bra skulle jag göra de , Nu är de så att jag är fotograf så min stavnig är inte den bästa :)

Men kan nån bevisa för Tex expressen att massa vill läsa om sporten så är de bara att gratulera , Men så är ju inte fallet för kanske 1% av de som läser tidnigen bryr sig om sporten., Och på de säljer de inte tidnigar , Det är lixom 40000 svanskar nere och kollar på VM i Tyskland , Och där har vi folk som köper tidnigen om de står nått om Deras sport ,

Vill inte vara en Tråkgubbe som bara ska gnälla , Men så är läget ,

:(

gthyni skrev:
2246452 kallar du katalaner för spanjorer så bör du inte åka till Barca :hihi

något förvirrad artikel, men det är väl bättre att det skrivs nåt än ingenting?
"alla reklam är bra reklam"?

F.ö. så är fotboll viktigt, speciellt när det är VM

haha funderar på Valencia hoppas de går bättre då :hihi

jo iofs synn att de bar är när de är krasher eller dödsolyckor bara..

har varit någon liten artikel om rossi när han vann VM annars är de lätt läst...

men sen är ju sverige ett U-land när de gäller motorsport så man ska ju inte räkna med mer...

Har lusläst mina lokalblaskor efter varenda MotoGP tävling och det står nada, men de kan ha med hur mycket korpfotboll som helst. Suger verkligen. Den enda motorsport som släpps in är folkrace, speedway och liknande. BLÄ

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman