Svår abstinens

b0bl00i

Ny medlem
Gick med
20 Apr 2006
Hoj
KTM Alpentwin
Sitter och blir galen hemma, har influensa och livet suger hårt.
Får ju snart mitt körkort åter, vilket är en höjdpunkt, jag vill ut och gasa nu.

Kan inte nån som har en speedtriple gå ut i garaget och tokvarva lite och banda det och slänga upp det som en mp3 eller nått, måste ha nått vackert att lyssna på. :yoparty :tummenupp

Mvh H

det verkar inte som nån har lust, kanske någon kan tipsa om en sida med mcljud?

hehe jag har på mobilen film klipp när ja står å varvar hojen i garaget.... hade ja haft 2 däck på hojen idag hadde den varit ute!!!!!! e så SUGEN!!

Å här nere i skåne är det klarblå himmel och torra vägar. Jättekul att hojen är inne på YC och får sig nya slitdelar i växellådan:huvet :huvet :huvet

Men som tur är har jag ändå att göra, renoverar huset :huvet :gnissla :huvet

/D.

ja det är kasst med vinter, är 100% för global uppvärmning om den gör så att man kan köra mc i sverige året om :tummenupp

Ni har ju hojväder,, bara lite snö i kanterna här o där.. Fega inte,, ut o kör... :D

jäkla gnäll, jag var ute o körde hela natten, tog även en tur efter maten. Helt perfekt som vanligt, sedan hade man uppvaktning när man kom tillbaka till sin herrgård och 3 hektar mark... eller kanske inte... =(

Ska byta bromsok på framhjulet, sen är det jump to lightspeed som gäller

Jag ska nog ta och ställa på till helgen om detta håller i sig. Det skulle ju bli runt 5 grader på tisdag

Jag ska nog ta och ställa på till helgen om detta håller i sig. Det skulle ju bli runt 5 grader på tisdag

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT