Snart bryter jag ihop
. Har ett svänghjul som måste bort från en av mina stånkor och naturligtvis sitter skiten som svetsat! Har avverkat hela proceduren från hemgjorda avdragare, adapter och trearmad, till "riktig" avdragare lånad från snäll mek. Har nu ikväll spännt upp avdragaren, värmt med gasen och sen gått loss på avdragar'n med min kära muttersmack... och ..inget händer. Det jag inte provat är att klippa till på avdragaren - stånka=kullagrad vev.. Har också fått erbjudande om att prova med induktionsvärmare. Kan det vara nån idé? Tycker annars att man får ganska snabb, lokal, uppvärmning med gasen. Har jag nåt alternativ kvar innan släggslaget på avdragaren?
Alla tips, glada tillrop och höga knäuppdragningar mottages tacksamt!
/660
. Har ett svänghjul som måste bort från en av mina stånkor och naturligtvis sitter skiten som svetsat! Har avverkat hela proceduren från hemgjorda avdragare, adapter och trearmad, till "riktig" avdragare lånad från snäll mek. Har nu ikväll spännt upp avdragaren, värmt med gasen och sen gått loss på avdragar'n med min kära muttersmack... och ..inget händer. Det jag inte provat är att klippa till på avdragaren - stånka=kullagrad vev.. Har också fått erbjudande om att prova med induktionsvärmare. Kan det vara nån idé? Tycker annars att man får ganska snabb, lokal, uppvärmning med gasen. Har jag nåt alternativ kvar innan släggslaget på avdragaren? /660