Suzukin 2005

Villee

rookie
Gick med
24 Oct 2003
Hoj
cbr600f
Vet att jag e lite tidig, men vad är det för Suzukin av 2005 modell som ska komma? Några som helst bilder än på nätet (de brukar ju dyka upp en eller annan bild även om d knappast är färdig produkt)? :confused:

Den kommer att vaega piss o ingenting, ha massor med effekt, avancerad teknik, pryttlar i titan, kommer aega pa banan, finnas i blaa-vitt och ev. svart. (Eller natt sant kanske... 2004orna aer ju knappt ute foer bovlen. Slappna du av en 9-10 manader till sa blir det nog bra!)

skulle tro att suzuki själva avvaktar lite o ser vad konkurrenterna kommer med.
Personligen tycker jag at det inet behövs mer effekt nu, frågan är var det ska sluta.

Vet dom inte det redan, 04orna ar ju ute nu...

sucka ar val oftast varst nar dom kommer med nagot nytt och 05 ar slutet for nuvarande 1000-levnadscykeln. 01-02 - ansiktslyft - 03-04 - 05 ny modell.

Viva la suzuki...

Silwer skrev:
skulle tro att suzuki själva avvaktar lite o ser vad konkurrenterna kommer med.
Personligen tycker jag at det inet behövs mer effekt nu, frågan är var det ska sluta.

Zeb_Macahan skrev:

sucka ar val oftast varst nar dom kommer med nagot nytt och 05 ar slutet for nuvarande 1000-levnadscykeln. 01-02 - ansiktslyft - 03-04 - 05 ny modell.

Viva la suzuki...

Väldigt lite allmäna uppgifter finns på 04orna.
Säkert kommer det nåt nytty 05, men det vet ingen nåt om nu utom Suzuki själva.
Käns ju inte som om det är läge att börja spekulera i heller när ingen här ens kan säga nåt säkert om årets hojar.

Zeb_Macahan skrev:

sucka ar val oftast varst nar dom kommer med nagot nytt Viva la suzuki...

Hmm.. Tycker det kaenns som dom flesta tillverkarna aer vaerst naer dom kommer med natt nytt. Utom mojligen Honda som i staellet noejer sig med att var baest alternativt mest laettkoerd.
Vore vael konstigt om suzuki naesta aar slaepper en hoj som inte aer iaf lika bra som aarets?!

Silwer skrev:
klart de vill var värst, Honda har ju haft problem med att ha haft den mest slätstrukna litershojen.
Alla tycker den är bra men..........

Visst,
den är lättkörd, snabb som f-n,
bäst kvaliteten på delarna och
mer effekt än man någonsin kan använda.

F-n va beige:t!! :huvet
Om jag skulle få för mig att äga en rad-4:a så
är det ju korvmojs-imponens-faktorn som avgör.
Alla moppefuckon vet ju att R1 är bäst! :hihi

gthyni skrev:
Visst,
den är lättkörd, snabb som f-n,
bäst kvaliteten på delarna och
mer effekt än man någonsin kan använda.

F-n va beige:t!! :huvet
Om jag skulle få för mig att äga en rad-4:a så
är det ju korvmojs-imponens-faktorn som avgör.
Alla moppefuckon vet ju att R1 är bäst! :hihi

Det här förstod jag inget av?
Det är fakta bara, att jag kunnat köpa vilken som helst av dem kvittar, jag köpte bara det som var billigt i klassen, jag ignorerar 10 hk hit o dit.
Hondan har alltid setts som snäll.

Silwer skrev:
Det här förstod jag inget av?
Det är fakta bara, att jag kunnat köpa vilken som helst av dem kvittar, jag köpte bara det som var billigt i klassen, jag ignorerar 10 hk hit o dit.
Hondan har alltid setts som snäll.

Det var inte riktat mot dig personligen,
mer mot attityden du beskrev.

Hondan, som egentligen är den bästa sporthojen
från de fyras gäng ur de flesta aspekter,
betraktas som snäll då man bara jämför de datablad
som ljugs ihop på marknadsavdelningarna.

gthyni skrev:
Det var inte riktat mot dig personligen,
mer mot attityden du beskrev.

Hondan, som egentligen är den bästa sporthojen
från de fyras gäng ur de flesta aspekter,
betraktas som snäll då man bara jämför de datablad
som ljugs ihop på marknadsavdelningarna.

ok, sorry.
Men jag beskrev bara vad som ansågs och att man inet vinner nån poäng på att försöka vara bror duktig.
Vilken som är bäst vet jag inte, det beror väl till stor del på vad man söker.
För mig var det ekonomiska aspekter, jag hade kunnat åkt blade med om de varit billigare.

Nu aer det faktiskt sa haer angaende aarets Honda att samtliga tre tester jag laest (i de engelska tidningarna) saeger att det aer en fantastisk hoj, ett ingenjoersmaessigt maesterverk, den har silkeslen effektkurva, aer otroligt laettkoerd, presterar otroliga varvtider fastaen man inte tar i fullt osv osv.

Men alla papekar att det kaenns som om Honda med den haer perfektionismen pa nagot saett har tagit glaedjen ur att koera en sa kraftfull hoj. Den kaenns inte snabb och hysterisk (relativt givetvis). En sa att Honda med stor saekerhet aer den 'baesta' hojen av 2004orna men naer samtliga hojar aer sa kompetenta som dom aer sa aer vael fraagan om man inte vill ha en 'roligare' hoj i staellet.

Valmers - inte bli arg nu. Jag citerar bara vad jag har laest!

cbr !!!

körde min första tävling -03 på en cbr med slirande koppling,gick över förväntningarna 1.12.6 på gelleråsen ! men jag tycker du ska satta på en r6a.de ska jag göra i år!! :D

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park