Kul att följa ditt V-Strom projekt, hoppas att du blir återställd efter skadan.
Jag har själv haft en 2005 V-Strom, en av de bästa allroundhojarna jag kört, underbar motor. Jag stukade till min så att den blev mer anpassad för aktiv körning på asfaltvägar, alltså inget offroad och inga stora packväskor. Moddar: Öhlin bak, bytt länkage bak för att höja den något, RaceTech cartridge ventiler i gaffeln, Akrapovic slip-on, Dynojet PC gjorde mycket för ett mjukare drag i mellanregistret, kortare vindruta, aluminium fatbar som var rakare än det bakåtsvepta originalstyret, Michelin Macadam däck.
View attachment 529793
View attachment 529794