Suzuki tl

Status
Ej öppen för fler svar.
JOCKE-TL skrev:
Någon som vet var dem stryper en suzuki tl??? hur många hk har en tl orginal på bakhjulet? tänkte dynojetköra den för att var säker.

Stryper hojen gör man nu oftast själv med strypsatser från www.mc-kompaniet.se
Relativt billigt då man förr var tvungen att lämna in den och få den bänkad till rätt effekt. Går på 3000 milda kronor
Regbesiktningen(begränsad reg) kostar 600

JOCKE-TL skrev:
Tja jag tror du missförstog mig lite.. jag vägrar åka på en strypt hoj.. den skall ha 125hk original,men i reg papper står det 72 kw lika med ca 97 hk. den går utav h... men vill vara säker mvh jocke

Åk till besiktningen då och typa om den, om du inte har nå strypningar i, eller misstänker att du inte har några i..

Tjena!

Ahh...ännu en TL människa :) Välkommen hit till SH

Här i vår TL-tråd kommer du att finna det mesta...om inte annat så posta där så kommer du garanterat att få svar ifrån nån som vet :tummenupp

//TwinSucker

Hehehe...om det står 72 i pappret va glad = lägre försäkringspremie :)
Jag har 92 kw på mitt papper och det kostar en hel del extra kan jag lova dig :tungan
När jag bänkade min sist så fick jag 110 hk på bakhjulet med en trasig Powercommander...så en ny bänkning kommer att genomföras i vår.

//TwinSucker

Tackar!!! äntligen ett ricktigt svar.. jag skall bänka min så fort som möjligt.. vad toppar din? kör själv med mickron kolfiber slip on. G_pack?? har du hört/provat?? skall tydligen ge max effeckt på 2 an,3an mvh jocke

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion