Suzuki SV650S -03 om du har skriv nått..

Har du någon gång vurpat?

• Antal röstningar
    0
Sniper skrev:
Känner du ingen som har en lika dan som rullat över 600?
När jag hämtade min R1,a 04,a hade den rullat 80 mil, lite svårt att
snurra fram en sådan mätare tror jag,Som tur var hittade jag en beg i
tyskland som rullat 850 mil och till ett pris av 200 euro :tummenupp

Ne jag känner ingen och, men nån här på forumet skulle kanske kunnat låna en, men årkar inte krångla med det me. Har redan allt nere det är bara att låta borrmaskinen att gå. Ja behöver ju bara dra fram den 251 mil det kommer kanske ta 6 timmar eller nått. Bara så jag hinner tills på fredag. Så det löser sig. Tycker det är det änklaste sättet. + att jag vill inte betala för att dra fram den. 200 euro, ganska mycket.. men det är klart man vill ju hällre att det står 80mil än 601 mil.

fazerfun skrev:
Klokt resonerat... :tummenupp ja alltså, det första jag skulle göra om jag hade en SV vore att slita av originalsystemet som låter riktigt ynkligt. Den kommer iofs inte att mullra som en litertwin kanske men helt klart höja hela körupplevelsen avsevärt. Ett öppnade filter (KN tex) och en Power Commander (styrchip till insprutningen, kostar ca 5000 monterat och klart) vore heller inte fel. Rensa häcken på plast är givet, tror det går att hitta snygga lösningar där, liksom hugger. Sen är du redo!!!

Undrar om du kan berätta lite mer om (Power Commander) Vad det är/ vad det ger mm. Tror att jag kan lista ut vad det är men vill gärna veta exakt.!

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park