its play time
Clutch it up or die trying!!
vet någon hur jag får ut mer effekt ur min suzuki sv650s. vill ha mer kräm nu när den är färdig stylad
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
its play time skrev:2384155vet någon hur jag får ut mer effekt ur min suzuki sv650s. vill ha mer kräm nu när den är färdig stylad
nä, den är liten och lätt och en jävel i svängarna vill bara ha lite kräm tillJRT skrev:2384172Byt motor.
its play time skrev:2384175nä, den är liten och lätt och en jävel i svängarna vill bara ha lite kräm till
sant, min e en svart -99 ombyggd till svr.JRT skrev:2384184Jag håller med dig! Jag hade en gul -99:a tidigare väldigt smidig.
På min SV bytte jag till helsystem, bytte till KN-filter och ombestyckade förgasarna. Blev ett helt annat klös i hojen.its play time skrev:2384155vet någon hur jag får ut mer effekt ur min suzuki sv650s. vill ha mer kräm nu när den är färdig stylad
ok, kn filter e på väg och ett hög draget nikko system, behövde du byta hela förgasaren eller den e pluggad?SvRider skrev:2384211På min SV bytte jag till helsystem, bytte till KN-filter och ombestyckade förgasarna. Blev ett helt annat klös i hojen.
sant orginal låter som en gräsklippare. vad e power comanderfazerfun skrev:2384220-Öppnare blås (original låter den ju ingenting),
-KN-filter
-Power Commander
-Gå ned 10 kg
![]()
Nädå, bytte bara munstycken.its play time skrev:2384218ok, kn filter e på väg och ett hög draget nikko system, behövde du byta hela förgasaren eller den e pluggad?
perfekt då blir det inte så jävla dyrt ju. kommer du ihåg var du fixade måste fixa allt innan sommaren e slutSvRider skrev:2384249Nädå, bytte bara munstycken.
fazerfun skrev:2384220-Öppnare blås (original låter den ju ingenting),
-KN-filter
-Power Commander
-Gå ned 10 kg
![]()
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången