Suzuki SV1000 årsmod -06 - är detta nåt att ha, gärna snabbt svar

Min förknasar VTR drog ung. litermilen de turer på gelleråsen jag hade förra året. Och det var tamigfan omöjligt att hänga på (vad jag tror var din) SV1000S runt Gåsen också för den delen :död.
På fullgas runt GÅsen närmar sig nog SV:n litern också.
Om det var mig du försökte hänga på, så har jag inte originalfjädring.
När jag hade original i bak gick den som en orm genom depåkurvan. Mycket intressant upplevelse.

Tack och lov så är det juh bara en utav oss som har en tidlös och vacker design på hojen :rolleyes:
Mjaaa, kan väl delvis hålla med där. Gillar TLR-designen bättre än SV:n.

Relativt kul och driftsäker hoj sv1000, hade en naken sådan, praktisk farthållare på längre turer då man blåser bort i lite högre farter. Som sagt är dämpningen lite väl svampig när det börjar gå undan i kurvorna, inhandlade sedan en gsxr1000 -05 och det var iaf som natt och dag vad gäller fjädring och känsla under lite mer inspirerad körning.

På fullgas runt GÅsen närmar sig nog SV:n litern också.
Om det var mig du försökte hänga på, så har jag inte originalfjädring.
När jag hade original i bak gick den som en orm genom depåkurvan. Mycket intressant upplevelse.

Om du körde samtidigt som någon gul mupp på en gul VTR på GÅsen så var det jag, och med tanke på att det specifikt i depokurvan gick herrejösses mycket snabbare än med min hoj så tror jag nog att det var du. I vilket fall är juh SV chassit lite modernare än VTR'ens oavsett, så det var väl kanske inte helt oväntat :rolleyes:

Mjaaa, kan väl delvis hålla med där. Gillar TLR-designen bättre än SV:n.
TLR'en ser juh ut som en riktigt tjockis, där är nog nästan SV-N snyggare i min mening :gnissla

Om du körde samtidigt som någon gul mupp på en gul VTR på GÅsen så var det jag, och med tanke på att det specifikt i depokurvan gick herrejösses mycket snabbare än med min hoj så tror jag nog att det var du. I vilket fall är juh SV chassit lite modernare än VTR'ens oavsett, så det var väl kanske inte helt oväntat :rolleyes:

Nänä... ljug inte för folk!:ajjabajja Du är en kyckling!!!:tungan

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...