Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det här var min första tanke på ena halvan av problemet.De låter som soppabrist.
De kan vara allt från dålig avluftning från tank som redan nämnts till dåligt flöde genom bränslekran till förgasarna.
Det här var min första tanke på ena halvan av problemet.
Den andra halvan skulle kunna vara glapp eller ev kortslutning i kabelhärvan.
Kolla kablarna runt styrhuvet, de nöts när du svänger och kan ge skumma fel, jag släppte ut den magiska röken på min Bol d'or 13 mil hemifrån just pga nötta kablar vid styrhuvet.
Den nya (begagnade) kabehärvan jag fick tag på var också så nött på samma ställe att kopparen syntes, men den hade inte brunnit iaf.
Efter att läst rubriken.....Har du provat springa strax under toppfart? Startar den då?![]()
Men det kräver ju som sagt att det finns en vaccumkram.... Nu ska jag återgå till ölen...![]()
Efter att livet valde att fortsätta har jag nu äntligen hunnit meka lite men fick bara konstiga värden när jag uppmätte startreläet. Siffrorna hoppade och vandrade så fort jag rörde lite på reläet utan att kontaktytorna på testaren flyttade sig. Tänkte om det kan vara glappa där inne.... Kan det glappa i ett startrelä? I så fall: hur långt är ett snöre?
Jag gjorde en video av spektaklet. Är det reläet eller mig det är fel på? Katten var med som konsult.
...Det slutade med att jag köpte en högflödeskran från Pingel, och problemet försvann direkt.
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|