Suzuki service i Uppsala

SVooSh

Kör för lite
Gick med
11 May 2004
Hoj
RF 900R
Tjena alla är ny i Uppsala!

Har ni tips på pålitliga och trevliga firmor som servar Suzuki i eller omkring Uppsala?

Håller med om Sulas... har inte varit där men på telefon ger dom inget vidare intryck.

Har bokat på Jham nu. Enl suzukimc.se ska dom vara auktoriserade för suzuki.

Tack för snabba svar!

Har alltid anlitat Jahm. Dom är trevliga, kunniga och gör ett mycket bra jobb. Dom servar alla märken. Rekomenderar dig att kontakta dom.

Hm.. så var det det där med pålitlig och trevlig..:rolleyes:
Det kan ju iof bara varit jag som haft otur men jag hade ett jäkla strul när jag lämnade in på Sulas.

Kan säkert vara som du säger, nämde dom på grund av att det va den enda
auktoriserad Suzukiverkstaden jag visste i närheten. :)

Sulas verkstad kan ta lite väl mkt tid på sig, även om personalen är rätt trevlig. De hade min hoj inne i nära två månader i höstas för att ställa ventilerna. Inget man vill uppleva i början på säsongen.. så åk någon annanstans e mitt tips ;)

Tycker att JHAM är bra men glöm inte vår nystartade kollega "kamikaze kid". Racerepairs.se är adressen på nätet. Det lönar sig alltid att jämföra...

WestW: Skulle inte ha några problem att åka till Enköping ifall dom kan plocka in direkt när jag kommer och serva medans jag dricker kaffe:). Hittar dom dock inte på suzukis hemsida. Har köpt en flong ny hoj och måste serva på auktoriserade suzukiverkstäder för att garantin ska gälla.

mickelin: Alltid trevligare att sponsra någon man kan relatera till på något sätt, men samma där som ovan med auktoriserad verkstad plus att det verkar som att han inte riktigt kommit igång ännu.

WestW: Skulle inte ha några problem att åka till Enköping ifall dom kan plocka in direkt när jag kommer och serva medans jag dricker kaffe:). Hittar dom dock inte på suzukis hemsida. Har köpt en flong ny hoj och måste serva på auktoriserade suzukiverkstäder för att garantin ska gälla.

mickelin: Alltid trevligare att sponsra någon man kan relatera till på något sätt, men samma där som ovan med auktoriserad verkstad plus att det verkar som att han inte riktigt kommit igång ännu.

sorry. Dom är inte autoriserade på Suzuki

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...