suzuki rgf

DeinneMan

Ny medlem
Gick med
24 Jul 2004
Hoj
suzuki rgf
hej! har skaffat mig en suzuki rgf och tänkte att andra som hade en sån eller visste mycket om dom kunde skriva lite här om saker som kan ske eller vad man ska kolla förutom att ta de lite lugnt med avgasportarna vet jag. är de lät att få tag i delar? vart kan man få tag i delarna? internet/butik?

mm snacka på här!

DeinneMan skrev:
hej! har skaffat mig en suzuki rgf och tänkte att andra som hade en sån eller visste mycket om dom kunde skriva lite här om saker som kan ske eller vad man ska kolla förutom att ta de lite lugnt med avgasportarna vet jag. är de lät att få tag i delar? vart kan man få tag i delarna? internet/butik?

mm snacka på här!

undebar hoj om det inte vore för dom hutlösa priserna på reservdelar, avgasportarna har väl rasat på 95% av alla hojjar som gått 2500mil lr mer

DeinneMan skrev:

mm snacka på här!

det mesta kan du skaffa hos Ebos www.ebos.se Ja har köpt allt till min där!

En jävligt liten hoj, kass o göra garagevändningar med om man är lång som jag (1,87). Sedan så är delarna dyra så ini h'l'ete.

:kocko
Esquina skrev:
En jävligt liten hoj, kass o göra garagevändningar med om man är lång som jag (1,87). Sedan så är delarna dyra så ini h'l'ete.

ja men det går när man testat ett par gånger... Men ja håller helt med att reservdelarna e SVIN dyra... Men man kan försöka komma över begangnade delar till rgf/ rgv 250 passar det med! :yoparty

*/ ?>
Nyheter
Ducati DesertX 2026

Ducati DesertX 2026 – ännu ...

KTM firar 100 år av 6DAYS

KTM firar 100 år av 6DAYS® ...

Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Back