suzuki rgf

DeinneMan

Ny medlem
Gick med
24 Jul 2004
Hoj
suzuki rgf
hej! har skaffat mig en suzuki rgf och tänkte att andra som hade en sån eller visste mycket om dom kunde skriva lite här om saker som kan ske eller vad man ska kolla förutom att ta de lite lugnt med avgasportarna vet jag. är de lät att få tag i delar? vart kan man få tag i delarna? internet/butik?

mm snacka på här!

DeinneMan skrev:
hej! har skaffat mig en suzuki rgf och tänkte att andra som hade en sån eller visste mycket om dom kunde skriva lite här om saker som kan ske eller vad man ska kolla förutom att ta de lite lugnt med avgasportarna vet jag. är de lät att få tag i delar? vart kan man få tag i delarna? internet/butik?

mm snacka på här!

undebar hoj om det inte vore för dom hutlösa priserna på reservdelar, avgasportarna har väl rasat på 95% av alla hojjar som gått 2500mil lr mer

DeinneMan skrev:

mm snacka på här!

det mesta kan du skaffa hos Ebos www.ebos.se Ja har köpt allt till min där!

En jävligt liten hoj, kass o göra garagevändningar med om man är lång som jag (1,87). Sedan så är delarna dyra så ini h'l'ete.

:kocko
Esquina skrev:
En jävligt liten hoj, kass o göra garagevändningar med om man är lång som jag (1,87). Sedan så är delarna dyra så ini h'l'ete.

ja men det går när man testat ett par gånger... Men ja håller helt med att reservdelarna e SVIN dyra... Men man kan försöka komma över begangnade delar till rgf/ rgv 250 passar det med! :yoparty

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...