Är i behov av någon som kan felsöka mitt gamla åbäke till hoj. Det är en GSXR 750 96. Tempmätaren (den digitala) lever ett helt eget liv och hoppar upp och ner i grader. Ibland 140 och kort därefter 100 typ. Den betér sig inte som förut kort sagt vilket är både störande och irriterande.
Har bytt tempgivaren och termostaten utan något resultat, vilket får mig att tro att det är något el/sladd/kontakt/box/jord mm problem.
Är Du duktig på att lösa liknande problem eller vet du någon som har tid, ork och lust?
Mvh
Marcus
Har bytt tempgivaren och termostaten utan något resultat, vilket får mig att tro att det är något el/sladd/kontakt/box/jord mm problem.
Är Du duktig på att lösa liknande problem eller vet du någon som har tid, ork och lust?
Mvh
Marcus