codde
Eddie Riders MC Munkewalley
ringde idag och kollade offert på suzuki märkesförsäkring eftersom halv/helförsäkring är rätt så prisvärda har jag hört,så jag var tvungen att kolla upp detta.
jag är 40 och bor i Z3 (tack och lov)
helförsäkring för en gsx-r 1000 05 skulle kosta mig 5500 kr hel/år
fan vad bra tänkte jag men det måste finnas någon hund begraven här
nu kommer vi till baksidan av försäkringen eftersom att premierna är så pass billiga för hel/halv försäkring......
vagnskada-25000 pissetassar (kan låta logiskt för en sporthoj,inget att klaga på där med tanke på alla wheelies och stoppies som brukar sluta med ett fall i gatan)
stöld-25000 spänn i självrisk,ja ni läste rätt mina vänner
dock går det att få ner premien med några tusen om man har en gps tracker på maskinen,men ändå 25000 papp i självrisk
jävligt roligt att betala 25000 spänn för att achmed och hans polare inte kan låta hojen vara i fred

jag är 40 och bor i Z3 (tack och lov)

helförsäkring för en gsx-r 1000 05 skulle kosta mig 5500 kr hel/år

fan vad bra tänkte jag men det måste finnas någon hund begraven här

nu kommer vi till baksidan av försäkringen eftersom att premierna är så pass billiga för hel/halv försäkring......
vagnskada-25000 pissetassar (kan låta logiskt för en sporthoj,inget att klaga på där med tanke på alla wheelies och stoppies som brukar sluta med ett fall i gatan)
stöld-25000 spänn i självrisk,ja ni läste rätt mina vänner

dock går det att få ner premien med några tusen om man har en gps tracker på maskinen,men ändå 25000 papp i självrisk

jävligt roligt att betala 25000 spänn för att achmed och hans polare inte kan låta hojen vara i fred

Last edited: