Suzuki GSXR1300 Hayabusa hjälp

moto4all

all4moto
Gick med
16 Sep 2007
Hoj
hojlös
Har nu en fz6(s2) och vill uppgradera, fz1:n kommer jag inte överens med eller nån annan supersporthoj och sneglar nu på hayabusan som verkar vara en bekväm hoj med fartresurer. skulle gärna få några synpunkter

S502427.jpg

S502242.jpg

Last edited:
En komplett hoj!!

Kan köras satan på motorvä......bana! :rolleyes:
eller höjas lite bak med ett hundben för några hundringar och då bli en bra kurv-väg.....bane hoj.:rolleyes:

Ta bort humpen och sätt dit sadel, du kommer inte ens märka att du har passagerare. Vill du kan du sätta dit boxhållare och dra ner på kontinenten.:tuttar

BUSA :yoparty :yoparty :yoparty

ok kikat lite på faktan och den har iaf samma sitthöjd och en del andra detaljer som fz:n så ska åka till grannkommun på lör om det inte regnar, finns en handlare där med 3st -08 för strax under 119k

Suzuki GSXR1300 Hayabusa

Ta kontakt med din lokala handlare o be om en provtur vetja...kan tänkas att inga mer funderingar behövs.:tummenupp

Busan är en trevlig hoj men om du nu ska provköra passa på att provköra en tvillingbror oxå Zx12r även denna hoj har fartresurser och mkt bekväm att köra överallt med samt skjurtsa med. Lycka till med köp.

ang zx12r är den en smula för gammal för min del och finner bara 1 på blocket. men är den nya zx10r nåt i liknelse, ne blir till att åka in till northbike "moped & motor" imorrn efter jobbet.

tar gärna tips ang busa titten, bla annat den har juh iaf 40kg mer än maskin man har nu och antar att den inte är lika kastvänlig som streetfighter?

ang zx12r är den en smula för gammal för min del och finner bara 1 på blocket. men är den nya zx10r nåt i liknelse, ne blir till att åka in till northbike "moped & motor" imorrn efter jobbet.

tar gärna tips ang busa titten, bla annat den har juh iaf 40kg mer än maskin man har nu och antar att den inte är lika kastvänlig som streetfighter?

Kan ju tillägga om du tycker zx12r är för gammal så kan du ju testa deras nya modell zr1400 oxå en mkt trevlig hoj om du vill ha en ny dvs. Men hayabusan e trevlig hoj den oxå dock aldrig kört ngn mest diskuterat med folk på samåkningar och de upplever sina som lite tunga.

varken gsx1400,bandit1200 eller zzr1400 har för mycket touring och en del brister i design över sig. hayabusan är inte fulländad heller men kommer jag sitta bra så

Kanske en B-king, nån som vet om det finns nån handlare inom 10mil av sundsvall med en hemma och öppet till helgen?

*/ ?>
Nyheter
Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Back