Suzuki Gsxr-K6:orna

maxximus

En stor s(t)ake!
Gick med
25 Sep 2003
Ort
Hemma
Hoj
Dniepr
Lite info på nya gsxr600-K6:an (se bild)

Effekt: ca 130 hk (på veven)
Torrvikt: ca 159 kg

Utseende hämtat från Gsxr1000-K5:an, fast annan framlykta.
Titannitrid behandlade framgaffel innerben - för lägre friktion & bättre känsla.
Ljuddämpare som på Gsxr1000-K5:an.

Gsxr1000-K6
Lär ej få några större tekniska förändringar vad jag har hört, bara nya färgscheman.

Gsxr750-K6
Lär få liknande utseende som Gsxr1000-K5:an.
Lär förmodligen dela ram (ha samma ram, kanske lite grövre godstjocklek, dock ej bekräftat)

Motorn lär vara på ca: 152 hk (på veven)
Torrvikt: ca 164 kg

Fyll gärna på med färsk/verklig info när den blir tillgänlig :tummenupp
 

Bifogat

  • gsxr600_K6.jpg
    gsxr600_K6.jpg
    40.4 KB · Visningar: 196
Okok, då ger jag lite färsk information, nya gsxr-1000 k6 kommer att gå under namnet TE Taliban Edition, den kommer att gå fortare och påminna mer om en missil, den kommer ha 178 vilda kameler.och ska helst köras med turban istället för hjälm för ökad prestanda.
 
ojojoj va snygg den nya gixxer600'an va! :drool Synd att det kommer dröja REJÄLT länge innan man har råd med nåt åt det hållet.
 
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman

Vi har fotograferat en 100 ...

MV Agusta återgår till 100% eget ägande

MV Agusta Motor S.p.A. till...

MV Agusta åter självständigt

MV Agusta Motor S.p.A. till...

Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra

Att köra motorcykel handlar...

Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

Back
Top