Suzuki GSXR 600 2008 ny ej körd är detta bra pris?

Det är inte händelsevis så att det handlar om en GSR600?

Får man ens en beggad 08 GSXR för 60kkr?

hmm kan vart en gsr600 nu blev jag osäker fick en katalog med suzuki där fanns gsxr600 säljaren snackade oavbrutet kan misstagit mig på gsr och gxr600 är det stor skillnad sorry.

Det är inte händelsevis så att det handlar om en GSR600?

Får man ens en beggad 08 GSXR för 60kkr?

hmm kan vart en GSR600 säljaren snakade oavbrutet fick med en katalog där fanns en gsxr 600 han sa att den var likadan fast dom nyare hade mer blåt i färgen sorry är det stor skillnad på dom hojarna i pris mm??

Jag har kört cross hela livet och JA det känns lite konstigt i början men du vänjer dig rätt snabbt sen kommer du sitta som en kung! :tummenupp

hmm nu blev jag osäker säljaren snackade oavbrutet kan varit en GSR600 fick med en katalog att titta i där fanns gsxr600 han sa att det var samma som i katalogen men den i katalogen var mer blå i färgen sorry om jag skrivit fel är det stor skillnad på gsxr och gsr 600??

hmm nu blev jag osäker säljaren snackade oavbrutet kan varit en GSR600 fick med en katalog att titta i där fanns gsxr600 han sa att det var samma som i katalogen men den i katalogen var mer blå i färgen sorry om jag skrivit fel är det stor skillnad på gsxr och gsr 600??

Kolla google så ser du vilken av de det är för dom är inte lika

Kolla google så ser du vilken av de det är för dom är inte lika

ok ska goggla

samma färg som gsxr hojen samt samma instrumentering som den jag gogglade den var blå vit

ok ska goggla

samma färg som gsxr hojen samt samma instrumentering som den jag gogglade den var blå vit

hade en jätte ljuddämpare original om det kan hjälpa till:

ok ska goggla

hade en jätte ljuddämpare original om det kan hjälpa till:

nu är jag så osäker så jag ska ringa firman i morgon och fråga vilken modell det var men då köper man inte grisen i säcken om man tar den :)

han sa att det var en sport touring är det till hjälp börjar ångra att man inte gjorde affär.

Last edited:
Bara att köpa. Du är 40 år. Då är försäkringen inget problem längre.

finns inte GSR:en med GSXR liknande kåpor med, för det otränade ögat väldigt lika.
Har för mig att jag sett en touringmodel som var riktigt lik i lack och hade kåpor....

sorrry var på hemsidan är en GSX650F 08 DEMOKÖRD 15 MIL
det sa inte säljaren nåt om priset är 59900 finns på bergmansmotor i borås är det ett bra pris ändå??

GSX650F är en HELT annan hoj. Ersättare av Bandit samt GSXF/Katana-serien.

ok vad innebär det??

Ja, det där är en helt annan sak. Den hojen är säkert trevlig på sitt sätt men inte att jämföra med en GSXr! Dock är den nog roligare för en nybörjare för en GSXr kan vara lite för extrem på vägen, iaf om man inte är en van förare.

Ang priset är det nog ändå ok, men inte jättebra! Den hojen kommer inte bli toklätt att sälja beggad, iaf inte för en bra peng. Tror inte den kommer säljas i första taget från firman heller. Så du kan nog ta god tid på dig att fundera :tummenupp

Detta vet nog firman i fråga också om. Om du vill ha den (för det är en bra nybörjar båge) diskutera priset lite, få dom att sätta dit ett slipon eller liknande.

En liten länk med ett test som nog visar rätt bra vad för typ av hoj det är http://www.youtube.com/watch?v=6rIXQxrI3_4 .

Tror vi i Sverige ibland är lite väl inriktade på prestanda när vi skall köpa hoj. Visst är det kul med snabba och fräcka hojar men som nybörjare är det lätt att missa hela poängen men hojkörningen om man köper sig en för "vass" hoj som första hoj. Har själv gått den långa vägen genom att ha värstingar från början för att sedan köpa mig lite enklare billigare hojar och kommit på att det i längden tom kan bli roligare. De brukar vara mer lättkörda billigare att köpa men framförallt mycket billigare att äga! En GSXr, R1, CBR är alla gjorda för bana. Utanför banan kan de ibland bli lite för mycket.

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra