Suzuki GSXR 600 2008 ny ej körd är detta bra pris?

isidor 1

Sporthojsnörd
Gick med
18 Nov 2010
Hoj
ktm690 enduro r 2011Yamaha MT09 årsmod14 Honda vtr 07såld Kawasaki er6F 09 såld defenda pro250x års mod 12 såld Suzuki 350 L ÅRS MOD 91 såld husqwarna wr360 års mod 95 såld atv hi-bird 200cc såld
Tjena!
ska ta mc kort i vår var och kollade hojar idag blev intresserad av en suzuki gsxr 600 års mod 2008 helt ny hoss en handlare han skulle sälja den för 60000:- är det ett schysst pris?

Låter som ett riktigt kap:)

Bra pris! Men kolla upp försäkringen först om du inte redan gjort det:)

Bra pris! Men kolla upp försäkringen först om du inte redan gjort det:)

Tackar för svaren är 40 år blir nog inte så dyrt ska kolla på bilsport mc försäkring , men en fråga till provsatt den tyckte den kändes liten är 183 cm sen provade satt jag en honda vfr 800 års mod 02 den kändes skönare är chassit mindre på en 600 ??

Har aldrig suttit på en vfr 800 men 600 är garantarat mindre... Ska han ha 60 för en 08a som rullat 0mil så köp direkt inte ens nåt att fundera över..

Edit: Jag är 180 och sitter som en kung på min satt så dåligt borde du ju inte.. :va

Last edited:
Tackar för svaren är 40 år blir nog inte så dyrt ska kolla på bilsport mc försäkring , men en fråga till provsatt den tyckte den kändes liten är 183 cm sen provade satt jag en honda vfr 800 års mod 02 den kändes skönare är chassit mindre på en 600 ??

bilsport & mc kan du ju glömma. Försäkrar inte sporthojar!

men annars var det ett grymt pris.. om du ångrar dig så kan jag ta den istället ;)

bilsport & mc kan du ju glömma. Försäkrar inte sporthojar!

men annars var det ett grymt pris.. om du ångrar dig så kan jag ta den istället ;)

ok hittade inte gsxr 600 på bilsportmc då har jag svaret varför
hmm vad kan en försäkring kosta??
vågade inte köpa inan man provkört den hoppas den ska vara kvar i vår:tummenupp

ok hittade inte gsxr 600 på bilsportmc då har jag svaret varför
hmm vad kan en försäkring kosta??
vågade inte köpa inan man provkört den hoppas den ska vara kvar i vår:tummenupp

hmm blir väldigt sugen på att köpa fick 5 års garanti 2år på chassi 3år på motor .

hmm blir väldigt sugen på att köpa fick 5 års garanti 2år på chassi 3år på motor .

är van vid endurohoj blev så konstig körställning när man skulle ha upp benen samt kunna växla säkert bara ovan har inte kört landsvägs hoj innan.

Nej, nej köp inte...... ge mig numret till handlaren istället. Tror du kommer få det bättre på en VFR....... :tungan

Bara att köpa, det är ingen enorm skillnad i plats på de flesta 600 och 1000.

Sen finns det en märkesförsäkring via IF (http://www.suzukiforsakring.se/).

Den är nog billig där du bor och med din höga ålder...(är lika gammal själv :näsblod). Men var medveten om att självrisken förmodligen är högre än på andra försäkringar.

/S

Tjöp för tusan oavstt om du vill ha den eller inte.
Finns säkert någon här som köper den för 70 av dig isf

Riktigt bra pris...men kolla upp vad försäkring kostar,även om du är 40 bast så blir det en rätt dyr premie,speciellt med nytaget kort.
Men har man pengar så tjöp...:)

är van vid endurohoj blev så konstig körställning när man skulle ha upp benen samt kunna växla säkert bara ovan har inte kört landsvägs hoj innan.

Jag har kört cross hela livet och JA det känns lite konstigt i början men du vänjer dig rätt snabbt sen kommer du sitta som en kung! :tummenupp

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra