Mikey
Bygger om allt!
- Gick med
- 8 Mar 2003
- Hoj
- Honda Hybrid, byggd av 919,954, VFR800 + mycket eget!
Varför väljer man en blå/vit när det finns röd/svartslangarn skrev:2569487Blir blå/vita K7 för min del![]()
Bara nyfiken...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Varför väljer man en blå/vit när det finns röd/svartslangarn skrev:2569487Blir blå/vita K7 för min del![]()
Varför välja Brunetter när det fins Blondiner,..
Dom första Gixer 1000 k7' kommer i Februari månad(Blå/Vita). Dom resterande färgkomb. kommer där efter,.
Fram skärmen från k6 passar till k7, dom är identiska. Det kommer ett Helsystem i Tittan 4-2 med Dubbla kolfiberburkar i Februari 07'' från Yashimura från Japan inte USA. Vad priset är vet jag inte, Även ett i Rosttfrit kommer fast lite senare under 07'' Efterfrågan på Tittan avg.systemen från dom olika Teamen är stor, där av de matrialet först. Det kommer ett 4-1 Helsystem men då måste man ha ett annat oljetråg, som dom håller på att ta fram de åxå. Yoshimuras egen (Powerccomander) är inte klar än den är under uppdatering, dom vet ej när den kommer ut. Priset på k7 i Sverige blir; 134900;- Dom första hojarna kommer i Feb,07'' På mässan i Januri 07'' i Sverige kommer dom flesta Yashimura grejerna att finnas på plats för beskådning. Åtterkommer med mer info i Slutet på December. 
Mikey skrev:2581714Varför väljer man en blå/vit när det finns röd/svart![]()
Bara nyfiken...![]()
Klockrentslangarn skrev:2627142För då passar de in i min samling av R1000![]()

Vid det senaste testet i WSBK körde Biaggi och Kagayama med 4-1 system på sina 07Kuazimudo skrev:Det kommer ett 4-1 Helsystem men då måste man ha ett annat oljetråg, som dom håller på att ta fram de åxå.
sandstream skrev:2627147Klockrent
Vid det senaste testet i WSBK körde Biaggi och Kagayama med 4-1 system på sina 07r. Men det är grejer direkt från Suzuki men de kanske går att köpa i framtiden.
Vid det senaste testet i WSBK körde Biaggi och Kagayama med 4-1 system på sina 07r. Men det är grejer direkt från Suzuki men de kanske går att köpa i framtiden.
Lite här och därLobo Gixxer skrev:2628373Var hittade du infon????

Gixxer 1000 K7 Har 136,1KW i Motorn Vilket motsvarar 185/Hk Det blir 194/HK i Ram-Air

Kuazimudo skrev:2670880![]()
![]()
![]()
JUL-Godis till k7an;,
Precis,om det systemet e till en k7 så e det ju inga probs med singeldämpare.Gurra Gixxer skrev:2670893är det systemet till en k7a ska det inte vara några problem att montera singeldämpare med lättare svets kunskaper..

|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Äntligen!