suzuki gsxr 1000 k7

Håller på och velar mellan en GSXR 1000 K7 och en CBR 1000R -07, detta är ju tråden om K7:an så övertyga mig om varför jag ska välja den och inte CBR:en?

För jag vill inte provköra någon Honda :mad:

Jag säger så här. Du behöver inte bli övertygad. Försök istället fundera ut en enda anledning till att köpa Honda.

Sluta fundera nu annars kommer du inte ha en gathoj förän i maj/juni.

:gnissla Nä du Furstten.P. vi som vill ha dubbla burkar får vänta till Slutet på Mars innan vi får våra helsystem, Har du ringt till Japan-Yoshi eller har du Mailat:confused: Det gäller att få tag på rätt snubbe i Japan för att få rätt info,. Hur går det mad Garantin när du ämtar hem k7orna; från Tyskland. Det blir nog ännu trångare med Turbogygge på den nya hojen än k6an; :huvet

Last edited:
:banana :fyllisar 'Äntligen'' Är Båten framme i den Svenska hamnen men den får inte komma in förän i morgon, Ca; 20 st gixxer 1000-k7, Dom resterande som är Beställda kommer den; 16 Mars, Lycka till Grabbar & Tjejer, Min är med i denna omgången,..:rock

kul kul... hoppas de blir som alla förväntningarna varit...
men de ha ja inge tvivel på!! :yoparty

:skrämd En bild säger mer än 1000 ord,..

Bifogat

• commebia01.jpg
    commebia01.jpg
    20.2 KB · Visningar: 161
  • Rizla,1 kopiera.jpg
    Rizla,1 kopiera.jpg
    83.6 KB · Visningar: 147
:banana :fyllisar 'Äntligen'' Är Båten framme i den Svenska hamnen men den får inte komma in förän i morgon, Ca; 20 st gixxer 1000-k7, Dom resterande som är Beställda kommer den; 16 Mars, Lycka till Grabbar & Tjejer, Min är med i denna omgången,..:rock

F-n vilken flyt du har då :tummenupp
Hoppas den motsvarar förväntningarna :D
Vi ses på lördag? vi lär vara där ganska tidigt, skall in och jobba på villamässan:gnissla

Kom precis hem från motorsport i Landskrona och tittat på den nya Gixxern:yoparty :yoparty
Nu blev man sugen igen ju:huvet :D
De har fått hem den i helsvart riktigt snygg och vilket ljud :yoparty
Trots orginal blås :D

Pratat direkt med ansvarig på Yoshi Japan och väntar på lev svar senast måndag!!

Vad beträffar garantin så lär inte det vara ett jätte problem då Suzuki Europa hjälpt mig med mopparna - nästan så att man önskar att ngt ska bli fel så att man kan få "sparka" tönten Peter Shelander (ursäkta stavningen) på smalbenet eller annan vital del!!

/Fürstenhoff.

Ps! Har precis provkört en av dom två K7'orna - muuuuums!! ;) Ds!

Hur upplevde du k7:an jämfört med k5 k6?

Pratat direkt med ansvarig på Yoshi Japan och väntar på lev svar senast måndag!!

Vad beträffar garantin så lär inte det vara ett jätte problem då Suzuki Europa hjälpt mig med mopparna - nästan så att man önskar att ngt ska bli fel så att man kan få "sparka" tönten Peter Shelander (ursäkta stavningen) på smalbenet eller annan vital del!!

/Fürstenhoff.

Ps! Har precis provkört en av dom två K7'orna - muuuuums!! ;) Ds!

Lite OT men ring klocka ring.. ( hoppas att enkronan ramlar ner på fursten )

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman