Suzuki GSXR 1000 -08 slipon

snyggt :) ska du sälja det :D
fan vad läckert det blev! helt sjukt kär i den dämparen.. blir till att lägga en order på ebay när jag sålt mitt gpr system!:yoparty

Har inte kvar hojjen :), men det är piece of cake tar 30min att få det att passa! men fick ta en liten distans på kåpskurven längst ner vid fotbromsen, så det inte tog emot röret sen tog sån värmedämpande matta på insidan, inga problem alls kört långa och hårda sträckor! men fyfan det såg riktigt gytt ut jämfört med alla slipon till dessa!

Har inte kvar hojjen :), men det är piece of cake tar 30min att få det att passa! men fick ta en liten distans på kåpskurven längst ner vid fotbromsen, så det inte tog emot röret sen tog sån värmedämpande matta på insidan, inga problem alls kört långa och hårda sträckor! men fyfan det såg riktigt gytt ut jämfört med alla slipon till dessa!

allright :) låter det mycket? villken årsmodell hade du? och vilken cbr model moddade du ? :)

racefit growler :tummenupp:näsblod låter knappt med en db-killer i! ;) ser i mitt tycke jävligt aggressivt ut vilket ger en ny fräsh bild av hojjen!! =) dessutom väger systemet knappt något. =)

921636_10151386409846932_576184265_o.jpg

någon som vet vart man bara kan köpa en kort dämapre i samma dim som standard ansl röret?
så kan man bygga första biten själv?

//FA

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion