Suzuki GSX750 -81

Walden

Ny medlem
Gick med
20 May 2003
Hoj
Harley Davidson Street Bob 2008
Tjena

Mitt första inlägg (har läst i forumet under lång tid) så jag skulle vilja börja med att säga HEJ :hej till alla här på forumet....

Tog mc-kort förra sommaren och har efter det uinte ägt en egen hoj utan lånat friskt för att dämpa min abstinens :)

Nu är det så att jag har fått nys på en gammal Suzuki GSX750 årsmodell 81 för lite pengar (vilket passar min plånbok just nu)

Har försökt att skaffa mig lite information kring denna hoj och har såklart hittat en del....men jag vill ha mer!!!

Kanske är det någon har som har eller haft en likdan, eller någon som vet mycket om gamla suzukis....vänligen posta det ni vet i denna tråd så får jag mer "kött på benen" inför mitt eventuella köp.

Grymt tacksam för all info jag kan få!

Tack som fan på förhand

Till att börja med så får du en hyffsat bra hoj både att äga och att köra ett + för din plånbok ,dom brukar vara billiga att försäkra ,lättmekad lätt att få tag i reservdelar även bra som första hoj ,många köper en 400 eller 500 som första hoj tröttnar kanske efter två månader och får leta efter en ny hoj mitt i sommarn.inte roligt,får man fråga vad du får ge för en
GSX750-81.

så lycka till nu :tummenupp :fakta

Tack för dina synpunkter...de behövs!

Vi pratar om priset nu....kommer nog isåfall att hamna runt en 12-14 tusen kr beroende på hur duktig jag är på att pruta :D

Känns som prisvärt men man vet ju aldrig!

tack igen!

*/ ?>
Nyheter
Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Back