Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
mickemek skrev:är det något att ha har köpt en har ej kört på 12 år![]()
3400 mil 6 mån garanti byt kamm kjedja o sträckare nya däck får den i morronWagge skrev:Jag har en sån, fast en 97a och jag är då grymt nöjd!![]()
Är det bara gjort service som det ska och den ser bra ut o verkar fin så slå till!
det är för lite kubik i den minst 1000 ska det vara hehe .....mickemek skrev:3400 mil 6 mån garanti byt kamm kjedja o sträckare nya däck får den i morron

mickemek skrev:3400 mil 6 mån garanti byt kamm kjedja o sträckare nya däck får den i morron

marsva83 skrev:sjukt bra premie???nån siffra??
marsva83 skrev:sjukt bra premie???nån siffra??
kul kan väll hålla kontakten o träffas när det blir vår eller tidigare skulle vara kul att ha någon o åka med första gången o annars också ellerstony skrev:jag bor nån mil från dig,är 25år och betalar ca 300 spänn i månaden för halv,är helt ok för en leksak med 128 hk![]()

mickemek skrev:kul kan väll hålla kontakten o träffas när det blir vår eller tidigare skulle vara kul att ha någon o åka med första gången o annars också eller![]()

|
|
Mälaren Runt fyller 40 år
Nu på lördagen den 15 augus... |
|
|
Steve Holcombe klar för GGN!
Pressmeddelande 2026-08-10 ... |
|
|
Nya Chief Vintage Sturgis
I samband med 86:e Sturgis ... |