Tja!
Jag har fått ett problem med hojen. Den har inte samma ork längre och tycker att den låter annorlunda, lite mörkare ljud. Vad har hänt?
Jag trodde först att den inte tände på alla cylindrar men har kollat detta och bytt stift... allt annat ser okej ut.
Tacksam för svar!!
=)
Nixxer
Jag har fått ett problem med hojen. Den har inte samma ork längre och tycker att den låter annorlunda, lite mörkare ljud. Vad har hänt?
Jag trodde först att den inte tände på alla cylindrar men har kollat detta och bytt stift... allt annat ser okej ut.
Tacksam för svar!!
=)
Nixxer