Suzuki GS1000E som stått sen -85

Tips 2:
Låt den vara så original du kan. Håll inte på skruva sönder den när den e i sånt fint originalskick. Finns inte många kvar och folk kan betala mycket för en välbevarad hoj.

Du kan vara lugn... Jag gillar orginal... Skulle helst vilja ha ALLT på hojjen i orginalskick... Helst ha delar från orginaltillverkaren å sånt...

Å tack alla för alla tips... Har som insett att ska jag börja plocka isär förgasare å sånt så är det över min kompetens så det blir nog att lämna in den till en mekaniker som får fixa sånt... Byta slangar å vajrar å fixa elektroniken å sånt rår jag på men inte då det kommer till att plocka isär motorn...

Du kan vara lugn... Jag gillar orginal... Skulle helst vilja ha ALLT på hojjen i orginalskick... Helst ha delar från orginaltillverkaren å sånt...

Å tack alla för alla tips... Har som insett att ska jag börja plocka isär förgasare å sånt så är det över min kompetens så det blir nog att lämna in den till en mekaniker som får fixa sånt... Byta slangar å vajrar å fixa elektroniken å sånt rår jag på men inte då det kommer till att plocka isär motorn...

Om det bara är förgasarna som ska kollas så klarar du garanterat det, det är inte så mycket att hålla reda på. Tom. en klåpmekare som jag fixar det.

Måste bara säga: Coolt att den stått så länge orörd och att nu tas fram. Lite som att frysa ner människor och sedan tina dom 1000 år senare! :hihi

Lycka till!

Måste bara säga: Coolt att den stått så länge orörd och att nu tas fram. Lite som att frysa ner människor och sedan tina dom 1000 år senare! :hihi

Lycka till!

Heheh ja det känns faktiskt lite så... Minns då man var liten å fick vara där hojen stod uppställd å leka med den... Låtsades att man var ute å körde å nu snart så är det ingen lek längre... Ser framemot det som f-n....:hoppskrat

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026