Suzuki Dunlop-day Mantorp 1/6-11

Kul med bilder så fort! Lite skoj bilder från vänstern in på start/mål-rakan. :) Jag norpade ett par egobilder, hoppas det är ok. :)

Tack för MÅNGA fina bilder, enda jag tycker mig sakna är bilder på mig och Filip när vi skjutsar.
Men sådana kanske ngn annan har.

Fredrik:tummenupp

Ett teleobjektiv kanske hade varit på sin plats?

Edit. Mer tele än 75mm

Last edited:
Tack för fina bilder
Jag och min son kom med på två bilder var,
Kawaskin och Daytonan.
Bätre bandag än så här går inte att få :tummenupp

Fina bilder, skönt att någon orkar ta sig an och lägga ner krut och tid på att fota förutom att köra, all heders:tummenupp

fanns de inga bilder på den långsamma gruppen? :(

Var det inte ens någon som fotade när jag körde av vägen? :/ Någon bild måste ja väl fastnat på:gråta

jag hadde bara med mitt 28-75 mitt tele har ballat ut tyvärr fotade mellan körpassen hoppas ni blir nöjda ändå med bilderna
var jag o min kompis som fottade

nu blir man ju ledsen av att man inte fastnade i någons kamera :gråta

Tack för bilderna, snodde åt mig några på mig.

Som många sagt tidigare, kul att nån tar sig tid att fota.

/Emil, på vit R6a med kraschkåpor

Jag är inte så bra på det men gjorde mitt bästa :) vi kommer att fota på alla körningar vi är med på om vi hinner mellan kör passen :)

Själv hade jag lite planer på att fota, men det bidde inte så mycket, prioriterade vilan imellan passen istället...
Hade med mig min DSLR och kompakt.

Med kompakten prövade jag att köra lite film som var "normalhastighet till slowmotion till normal igen", blev ganska coolt faktiskt.

Tyvärr är ingen av DSLR bilderna snorskarpa, men lägger man bara 5min samt att man vill få till lite "panning", så blir det inte så mycket bättre:huvet
Men de duger ju som avatar för er som vill.

Klicka på länken, eller klistra in i er webläsare:
http://myp.mypicturetown.com/myphot...j8SJIAKu_0jUDzn%25Q%3DRsiPCUjP4tR0_L-RDn2i6GJ

Själv hade jag lite planer på att fota, men det bidde inte så mycket, prioriterade vilan imellan passen istället...

Med kompakten prövade jag att köra lite film som var "normalhastighet till slowmotion till normal igen", blev ganska coolt faktiskt.

Tyvärr är ingen av DSLR bilderna snorskarpa, men lägger man bara 5min samt att man vill få till lite "panning", så blir det inte så mycket bättre:huvet

http://myp.mypicturetown.com/myphot...j8SJIAKu_0jUDzn%25Q%3DRsiPCUjP4tR0_L-RDn2i6GJ
Snygga klipp =) .

I LOVE YOU! <3 jag kom med på bild :krama

Riktigt coolt med slowmotion-klippen, synd att man inte hamnade på nått av dom bara. :huvet

*/ ?>
Nyheter
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Back