asgas
Medlem
haha ren lyckoträff att jag hittade annonsen. satt å googlade annonser å så dök den upp
köpte den osedd å okörd, men vad gör man inte för å bli först
tror du menar den här va?
ser jävligt rejsig ut faktiskt men har dock ingen aning om hur bra dom lyser.
lyckades hitta nån sida här om veckan som sålde dom men allt stod på franska, vilket lirar dåligt med min svenska.
mvh/mattias
Haha nej jag hade gjort detsamma i dina skor!
Precis en sådan jag menar! Tack för hjälpen skall kolla in ze länk nu
Ed. Nej min franska va tydligen inte den bästa heller

Last edited:

hoppas Dave skickar mitt avgas nästa vecka..
459$ plus lite tillbehör om man vill och plus frakt 80 dollar
