JJ
Sur
Du kommer vurpa fett, fetare & fetast med trehjulingen
Jag slår dig en pling framöver när det är dags för Malmen igen!
Hoppas du kommer utan 4-hjul denna gången då!![]()
Ah jag måste tat lugnt me den! Dom blev ju tolalförbjudna 87 av en anledning. Ja de måste jag se till å va med på. Såg att amsberg öppnar redan 9 maj i år!


