Undra varför Suzuki bara säljer sitt supermoto plastkitt i Usa endast? http://www.suzukicycles.com/Product...990A0-35001.aspx?Style=&CategoryId=2&Option=0 Yoshimura har annvänt sig av det kittet till sin senaste Drz skapelse. Jag skulle vilja lägga vantarna på en sån bakskärm med tillhörande sidokåpor. 750$ för hela kittet måste va i saftigaste laget! Går endast att köpa som ett helt kitt eller framskärm + lyset för 360$.
http://supermotojunkie.com/showthread.php?t=46433
http://supermotojunkie.com/showthread.php?t=49898

.
. Så ni som har koll , vilket jetkit är att rekomendera om följande är gjort på hojen:
)