Madmax.
Ny medlem
Har ju tänk att göra 3x3 och dynojett steg 2 och när man läser beskrivningen som är med DJ kittet så skall jag använda den medföljande bränslenålen och sätta låsbrickan i andra spåret uppifrån och main jet #155 när jag gör 3x3 modden och har mitt LeoVince slipon. Sen sätter jag dit den förlängda bränsleskruven. Inget konstigt med detta, men läser man på thumpertalk så skall man även byta ut pilot jet till #25 när andra säger att man inte skall byta pilot jet. Är Pilot jet samma sak som lgfartsmunstycke? på det jag fick med i satsen från Rolf här på forumet står det nämligen 25. Har någon gjort 3x3 modden + Dynojett steg 2 och vad gäller i såfall från början till slut?
(har tagit bort pairvalven och kommer att ta bort solenoiden när jag plockar ner förgasaren)
M.V.H Peter
M.V.H Peter
Last edited:

samma yoshisystem som jag har