Tok!g
Ska vi?
En Klx 300 då,för jävla fin tycker jag,kanske för dyr?
http://www.blocket.se/view/4007048.htm?caller=vbl_s&l=0&c=1&city=0
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Machmud skrev:Jag såg att hojen vägde 130 kg, och hade 22 kw original? Det betyder ju att jag får ha 20.6 kw, om hojen väger 130 kg. 1.4 för mycket? Fan d e ju bara o trycka sojakork i utblåset när jag besiktigar! Det kan ju knappas vara ett problem?
Tok!g skrev:En Klx 300 då,för jävla fin tycker jag,kanske för dyr?
Machmud skrev:Jag tror inte att det borde vara något problem.
Är inte vikten på hojen på regbeviset, Torrvikten?
Machmud skrev:Nu ska vi se, så jag får inte köra den på mellankort? Finns det något som jag kan göra för att jag skall få köra den på mellan? Typ strypa till besiktning, jag vill ha en hoj som jag slipper sitta o stirra i bakspegeln hela tiden.

motardnisse skrev:Lite OT!
Varför står det att du har en Suzuki TL1000R -99 när du håller på att krångla med Kw?![]()
Är det drömbågen eller?![]()
ola_sandin skrev:Det går att strypa den, men då måste det ändras i reg.papprena också= kostar pengar. På besiktingen lär de inte känna att du har några hästar mer, de bänkkör ju inte hojen där. Den ända risken är att polisen kanske gnäller på att hojen har för många hästar och inte får framföras med mellankort, men du har väl fler hästar i din TL....eller![]()
Hehe.. de e rätt de.Machmud skrev:Yes, i TLen är det några till, men jag tröttnade förra sommaren att vara orolig varenda gång jag var sugen på att dra ut o åka lite. Men jag kommer aldrig att sälja henne, jag har min drömhoj![]()
philsson skrev:Hehe.. de e rätt de.. Bara vänta lite ju så kör du den lagligt.
Ang effekten så tror jag inte dom är så tjinkiga om 1 kw. känner några som kör 12kw på A1 kort som polisen släppt utan att påpeka nåt.Machmud skrev:Precis, så då tänkte jag att jag köper en DR o har medans jag väntar : )
philsson skrev:Ang effekten så tror jag inte dom är så tjinkiga om 1 kw. känner några som kör 12kw på A1 kort som polisen släppt utan att påpeka nåt.
Jopp.Machmud skrev:Står de 12 KW i regbeviset då?
Använder tråden lite. 6 år efter men hoppas det inte stör
jag funderar på en dr350 men jag undrar hur jag gör med dem extra små hästarna som jag inte får ha. måste jag köpa en strypsats eller funkar det fortfarande att jag åker till reg bes tankad med blykulor? reggar den för högre tjänstevikt alltså
Använder tråden lite. 6 år efter men hoppas det inte stör
jag funderar på en dr350 men jag undrar hur jag gör med dem extra små hästarna som jag inte får ha. måste jag köpa en strypsats eller funkar det fortfarande att jag åker till reg bes tankad med blykulor? reggar den för högre tjänstevikt alltså
men måste ja ha något intyg på att jag vägt hojen eller ringer jag och säger att den har varit på buffé och blivit fet?
|
|
Nya idéer för tvåtaktsmotorn
Kawasaki har lämnat in en p... |
|
|
Nya idéer för tvåtaktsmotorn
Kawasaki har lämnat in en p... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026