Mer eller mindre orginalutseende med den prestandan är mer pure racing!andersbrink skrev:men bryr man sig om sånt

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mer eller mindre orginalutseende med den prestandan är mer pure racing!andersbrink skrev:men bryr man sig om sånt

Grymt garage!Full Rulle skrev:Vad tycks Bandit-lovers?

Full Rulle skrev:Vad tycks Bandit-lovers?
andersbrink skrev:Är det sköldpaddor i akvariet?![]()

Tjena Brink!andersbrink skrev:Det har iaf inte varit nån aktivitet på Bandit mailing-listan om några nya förgasarmoddar. Står det inte om det där... har det inte hänt.
Ingen mer som vill ha fler pollar i sin gamla gubbhoj, eller är det bara i Gästrikland/Hälsingland alla snabba B12'or finns?
Lustgas kanske? Har ett race-kit inklusive 2-1/2 lbs flaska som ligger, klarar av från 40-140 hästar extra.![]()
Henrik N skrev:Tjena Brink!
Skulle gärna vilja ha en snabb Bandit här i Skåne,men budgeten e lite tajt nu nybliven husägare
![]()
Har läst alla dina inlägg om boven,gsxr 750 88-89 kam,annan ljuddämpare o förgasar mod vad skulle det ge ungefär?
Har kollat runt lite om 2" modden av luftburken,vet inte om det gäller -02an oxå.
Henrik N skrev:Tjena Brink!
Skulle gärna vilja ha en snabb Bandit här i Skåne,men budgeten e lite tajt nu nybliven husägare
![]()
Har läst alla dina inlägg om boven,gsxr 750 88-89 kam,annan ljuddämpare o förgasar mod vad skulle det ge ungefär?
Har kollat runt lite om 2" modden av luftburken,vet inte om det gäller -02an oxå.


Bandit1200 skrev:Tjena igen
Bifogar ett svar jag fick ang vevaxle/bakhjulseffekt på Bandit 1200.
Hej,
Suzukitillverkaren anger alltid effekten från vevaxeln i motorn.
Med vänlig hälsning
KGK Suzuki AB
Detta efter diverse diskussioner här på forumet huruvida de 98 hk som Suzuki anger är vevaxel eller bakhjulshästar
/BANDIT1200

jag hakar på.
.
andersbrink skrev:Skrotade första motorn efter 9 månader.

Henrik N skrev:Ok,får vänta lite med stylingen vill ha bättre snurr i maskinen först![]()

Bandit1200 skrev:Finns det kanske intresse för att samla lite Bandit 1200 ägare fr Skåne i sommar?
Vi skulle ju kunna träffas någonstans centralt en onsdagkväll fram på vårkanten och ev planera för fler träffar under sommare.
Intresserade kan väl ge mig en blänkare.
/BANDIT1200
Elgasen skrev:Är det vanligt efter bara 2" modd?![]()

Full Rulle skrev:Anytime,anywhere!
Det hade varit skitkul![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |