Lägre än standard har jag aldrig hittat på marknaden, endast högre. En variant kan vara http://www.s-racing.se/ standardhöjd 595:- och sen sätter du sågen/dremeln i det. Därpå en kåplist. Det blir betydligt billigare än att kapa i orginalglas.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Lägre än standard har jag aldrig hittat på marknaden, endast högre. En variant kan vara http://www.s-racing.se/ standardhöjd 595:- och sen sätter du sågen/dremeln i det. Därpå en kåplist. Det blir betydligt billigare än att kapa i orginalglas.
Blå kurvor är med: 2" moddad luftburk, GSX-R kammar, Acrapovic helsystem.
Röda kurvor är med: 1216cc, 30mm insugsventiler, RS36, Acrapovic helsystem och portad topp.
Snygga kurvor!![]()
Ser väldigt lika ut de jag hade med gammeln med ungefär samma setup (fast jag hade originalventiler). Jag kom inte riktigt upp i dina siffror men snuddade vid 150 hk och 125 Nm. Saknar den hojen emellanåt...![]()
Kul att höra om dina planer.
Lycka till!
Tänkte bara säga hej som ny medlem och nybliven ägare till en bandit naked -04.
Har läst lite i forumet och hittat en del intressanta saker, får se om man kanske hittar på något senare i sommar med moddningar.
Hej och välkommen.
Ja, du har valt en bra modellFinns hur mycket som hellst att göra med den. Ligger bra till i försäkring också
Har du hunnit ögna igenom hela tråden ännu....Finns mycket matnyttigt, (samt en hel del blaj också)
![]()
Mvh Jörgen
Någon mer än jag som blev överraskad av låga försäkringspriser på Suzuki märkesförsäkringar?
oj oj oj... Måste ringa och kolla i morgon... Har huvudförfallodag nu på söndag 1/3![]()
8000:- Bilsport & MC.
Tjena!
Finns det någon där ute som har en utav dom fyra banjo bultarna som man sätter i ventilkåpan, precis bredvid tändstiftshålen. Köper gärna den i så fall. Om inte kanske någon vet var jag kan beställa en? Har lite halvbråttom!
Tack på förhand!
Edit: Till en bandit 1200 -98
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025
Honda var tillbaka i Biarri... |
|
![]() |
En hyllning till mästaren!
Pressrelease från MV Agusta... |
![]() |