Suxuki Bandit

lillBoije

Ny medlem
Gick med
28 May 2007
Hoj
Ingen...än ;)
Hej hej :)!

Är ny hära.
jag har planer nu för att ta ett hoj kort och täknte kanske skaffa en Suzuki bandit- 95 eller något likande, för de är vad plånboken räcker till just nu!

Nån som vill säga nånting om dom? är dom bra eller dåliga? bra första hoj att lära sej på? tänkte att man kör på den i början och sedan skaffar sej någon lite värre med tiden :) !

Mvh// Johan

Hej hej :)!
Nån som vill säga nånting om dom? är dom bra eller dåliga? bra första hoj att lära sej på? tänkte att man kör på den i början och sedan skaffar sej någon lite värre med tiden :) !

Mvh// Johan

Jag har kört min bandit sen -03, och är mycket nöjd med den,
går alldeles utmärkt att skjutsa på oxå.
om det är bara toppfart du e ute efter så köp då en gixxer...
Banditen vill väl inte vara med så mycket efter 260....
men upp till dit är det en underbar hoj.
Busvänligt men ändå en touring om man vill!:tummenupp

//Fredde//

Jag är benägen att hålla med föregående talare!

Om man ser till kul per krona så har i alla fall jag svårt att hitta konkurrenter. En stryktålig hoj med massor av charm.

Jag trivs bra som du kanske förstår....ändå är detta min 13:e tunga hoj och denna skall jag ha kvar läääänge.:tummenupp

Jag kan rekomendera Honda Hornet som ett alternativ istället. Mycket snyggare enligt min mening.

Köp du en Bandit, väldigt mycket hoj för pengarna, och en skottsäker motor som överlever det mesta, inkl misshandel och turbo :) Dessutom hyggligt billig att äga, vilket ju inte är något direkt fel :)

Tackar för svaren :)! då verkar de ju vara en hyffsat vettig hoj att börja med då! ska kika runt på några olika och se om de finns nå intrssant :):tummenupp !

Mvh// Johan

Inte bäst på någonting, men bra på allt. Super allroundhoj till vettiga pengar.:tummenupp

Hehe ja de låter ju bra :)! som sagt så va de hyffsat billig försäkring också på den med tanke på att ja är ung fortfarande!

Mvh// Johan

Nyheter
Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Back