Susuki SV 650 S, någon som har?

Susuki SV 650 S

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .
UnderDOG skrev:
Är det normalstorlek på skylten Ljungqvist?
Undertrayen, har du gjort den själv?
Vad är det för typ av blinkers?
Sitter skylten med kardborre?

Nej det är inte normalstorlek det är inscanad och förminskad i datorn plus utskriven och laminerad. Har skaffat en ny mindre enduroskylt som ska ersätta den som sitter på nu.
Den nya ska sitta utfäld istället tänkte jag. Som den sitter nu synns den knappt.

Undertrayen är ett fint hemmabygge, tyvärr kan jag inte ta åt mig äran för det för det var den förra ägaren
som knåpa ihop den. Den sitter som ett smäck!

Blinkersarna är vanliga infällbara blinkers som man kan hitta i de flesta butiker.

:)

Ljungqvist skrev:
Nej det är inte normalstorlek det är inscanad och förminskad i datorn plus utskriven och laminerad. Har skaffat en ny mindre enduroskylt som ska ersätta den som sitter på nu.
Den nya ska sitta utfäld istället tänkte jag. Som den sitter nu synns den knappt.

Undertrayen är ett fint hemmabygge, tyvärr kan jag inte ta åt mig äran för det för det var den förra ägaren
som knåpa ihop den. Den sitter som ett smäck!

Blinkersarna är vanliga infällbara blinkers som man kan hitta i de flesta butiker.

:)

Okaj.
Jobbar du eller pluggar i Skövde?
Har själv pluggat där, kul stad att plugga i, men kan inte tänka mig att jobba där...

//A.

UnderDOG skrev:
Okaj.
Har själv pluggat där, kul stad att plugga i, men kan inte tänka mig att jobba där...

//A.
:spammer

Hur går det med grejorna Anders? Har du Meckat nårra blinkare än eller? Har du bestämt dig för skylt å så eller?

Fatta inte riktigt va du mena med fogskum igår. Hade ju dambesök hela kvällen, va alldldes tom efteråt. :rolleyes:

UnderDOG skrev:
Okaj.

//A.

Jobbar och ska in i lumpen i juni (har väntat på det i över ett år nu för att få komma in på Värnpliktsnytt vilket jag gjort ) :)

Nä man kan väl sammanfatta staden med att den är "ok" men efter snart tjugo års boende i den så är man lite småtrött på den. Vad pluggade du för något?

Ljungqvist skrev:
Jobbar och ska in i lumpen i juni (har väntat på det i över ett år nu för att få komma in på Värnpliktsnytt vilket jag gjort ) :)

Nä man kan väl sammanfatta staden med att den är "ok" men efter snart tjugo års boende i den så är man lite småtrött på den. Vad pluggade du för något?

Pluggade Data och Elektronikingenjör på Högskolan.
Läste du nån mediautbildning på Gymnasiet eller? Med tanke på värnpliktsnytt.

HD: Jag ska nog snitsa till nått snyggt ska du se! :tummenupp

UnderDOG skrev:

Det är jag övertygad om att du gör. :bow

Ska ta ner larmet å kolla vaffan som strular. Äre nåt ska jag fan ha nytt på garanti. SKa fan inte gå knas efter en körning. :tummenner

UnderDOG skrev:
Pluggade Data och Elektronikingenjör på Högskolan.
Läste du nån mediautbildning på Gymnasiet eller? Med tanke på värnpliktsnytt.

Trevligt, vad jobbar du med nu då?
Stämmer fint media på Västerhöjds gymnasiet. grafisk inriktning.

Ignition retarder vad är det?

Ljungqvist skrev:
Ja då kastar man in sitt första inlägg här då.

Köpte en gul Sv 650s -99 för två veckor sedan. fick ge 42000:- för den vilket jag tyckte var ett mycket bra pris. Då satt det även på Shark kolfiber helsystem som ger ett riktigt gott muller. Dubbelbubbel tonat kåpglas, ensists cuts, undertail, miniblinkers. Plus att den redan var reggad i papprerna som 25kw. kappel och abus skivlås fick jag med också. Cyckeln har rullat 3600mil och haft 2 ägare som varit tjejer (De kan ju i och försig köra som idioter men det känns ju bättre)

Ett kanonköp tycker jag! Sen var det ju det med försäkringen. Har tidigare kört 125a i två år, körkortsklass A1. Vet inte om det gör något i försäkring i och försig men hos Tygghansa ville dom ha 16900kr hel/hel. Så det fick bli att lägga den på min mor och Bilsport och Mc där betalar jag endast 1460kr hel/hel...BILLIGT! :banana

Vitt neonljus samt underkåpa är pågång! bilder kommer innom kort :hihi

16900 den försäkringen var inte så jättedyr, för mig blev det 13000 hel/hel, så det fick bli halv/hel för 6000 istället, men då står den ju på mig själv.

-dB_mike skrev:
16900 den försäkringen var inte så jättedyr, för mig blev det 13000 hel/hel, så det fick bli halv/hel för 6000 istället, men då står den ju på mig själv.

Tips att kolla med Tennant (www.tennant.se) för SV650. Betalar själv 6000kr för hel/hel

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti