UnderDOG
Ny medlem
Simppi skrev:Själv förstår jag ej varför man ska gömma bort en vacker liten twin maskin med en massa plastoch dessutom betala muchos $$ för det då man kan köpa annat godis till den istället.
Word!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Simppi skrev:Själv förstår jag ej varför man ska gömma bort en vacker liten twin maskin med en massa plastoch dessutom betala muchos $$ för det då man kan köpa annat godis till den istället.
izznix skrev:Kanske bara är jag som tycker den ser alltför tom vid motorn, finns ju bellypans som man kan sätta dit åxå för å lyfta den liiite...
..däremot baken på hojen, där handlar det om att slita bort plast... otroligt ful bakskärm enligt mitt tycke.. men det är ju bara vad jag tycker det![]()
/i
Simppi skrev:Får nog lov att hålla med dig om detDet tog inte lång stund innan man rev bort nåt konstigt där bak. Sen har även jag köpt en belly pan
...men den står i ett hörn i lägenheten och väntar på att bli installerad då snön smält bort....men bellypan är OK för den gömmer ju ej bort lilltwinen.
Lokke: Tyckte det var dax att visa fötterna här
clark73 skrev:Bakändan e ju väldigt lätt att rensa på 03:an oxå.
vilken bellypan har du köpt??
finns en rätt billig på s-racing har jag sett.
UnderDOG skrev:Den där bellypanen ser snabbare ut än resten av hojen, Ska det vara så, va? Va?
//Sverker.
Simppi skrev:Den ser lite vass ut på den nakna modellen....men då den kommer på S-modellen kommer det att se ut som ett j**vligt snabbt paket
(lätt överdrivet kanske) Tror iaf att den kommer att sitta bättre på den.
Ljungqvist skrev:Ja då kastar man in sitt första inlägg här då.
Köpte en gul Sv 650s -99 för två veckor sedan. fick ge 42000:- för den vilket jag tyckte var ett mycket bra pris. Då satt det även på Shark kolfiber helsystem som ger ett riktigt gott muller. Dubbelbubbel tonat kåpglas, ensists cuts, undertail, miniblinkers. Plus att den redan var reggad i papprerna som 25kw. kappel och abus skivlås fick jag med också. Cyckeln har rullat 3600mil och haft 2 ägare som varit tjejer (De kan ju i och försig köra som idioter men det känns ju bättre)
Ett kanonköp tycker jag! Sen var det ju det med försäkringen. Har tidigare kört 125a i två år, körkortsklass A1. Vet inte om det gör något i försäkring i och försig men hos Tygghansa ville dom ha 16900kr hel/hel. Så det fick bli att lägga den på min mor och Bilsport och Mc där betalar jag endast 1460kr hel/hel...BILLIGT!
Vitt neonljus samt underkåpa är pågång! bilder kommer innom kort![]()
Villee skrev:Nån som vågar sig på en jämförelse mellan Sv och hornet?
rougie skrev:Hornet är en radfyra.![]()
Men den har inga kåpor och huvet skakar som ett asplöv i 180.![]()
Ljungqvist skrev:Ja då kastar man in sitt första inlägg här då.
Köpte en gul Sv 650s -99 för två veckor sedan. fick ge 42000:- för den vilket jag tyckte var ett mycket bra pris. Då satt det även på Shark kolfiber helsystem som ger ett riktigt gott muller. Dubbelbubbel tonat kåpglas, ensists cuts, undertail, miniblinkers. Plus att den redan var reggad i papprerna som 25kw. kappel och abus skivlås fick jag med också. Cyckeln har rullat 3600mil och haft 2 ägare som varit tjejer (De kan ju i och försig köra som idioter men det känns ju bättre)
Ett kanonköp tycker jag! Sen var det ju det med försäkringen. Har tidigare kört 125a i två år, körkortsklass A1. Vet inte om det gör något i försäkring i och försig men hos Tygghansa ville dom ha 16900kr hel/hel. Så det fick bli att lägga den på min mor och Bilsport och Mc där betalar jag endast 1460kr hel/hel...BILLIGT!
Vitt neonljus samt underkåpa är pågång! bilder kommer innom kort![]()
Simppi skrev:Grattis!![]()
Hoppas du kommer att få trevliga stunder på favoritvägarna i vår...bara den här förbannade snön skulle smälta bort
Villee skrev:Nån som vågar sig på en jämförelse mellan Sv och hornet?
Ljungqvist skrev:Mitt åkdon...![]()
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti