Suspekt fireblade

wheelie82

Blitzkrieg mit dem Fleischgewehr!
Gick med
16 Jul 2005
Hoj
KTM 950 Adventure 2005 Husaberg FS650 2004
Nån mer än jag som sett en fireblade 929 i risigt skick med en snubbe som ser klart misstänkt ut? Den är grå-vit-svart, typ... Eller ja, kan nästan vara vilken färg som helst fast skitig. Jag har dåligt färgseende. :rolleyes:
Såg den senast igår, den lät illa som fan, verkar som avgassystemet är spräckt nånstans. Han hade brun skinn/mockajacka och en svart hjälm. Har sett den innan också, men det var ett tag sedan, då skjutsade han en fet kärring, hon hade vanliga kläder och ingen hjälm. :confused:

Så ifall det är en ärlig cykel ber jag om ursäkt för påhoppet, men knappast troligt.

Hehe naae, inte riktigt. :rolleyes: :tungan Den här snubben ser ut som en gammal a-lagare typ...

Första gången vid slakthuset/marieholm, men det var ett bra tag sedan.. Har för mig att det var ganska kallt ute. Nu igår såg jag den vid korsningen karljohansgatan och fridhemsgatan, så åkte han åt majornahållet på fridhemsgatan. Min första tanke var: aha, knark och hor-leveranser i ilfart... :näsblod

Om de är den jag tänker på, så står den uppe vid nordhemsskolan (nordhemsgatan 73) å den ser risig ut ja,,,.. Men han har kört hoj i många år som jag minns iaf..å kör som fa,,,,, gör han ju, för jag har sett han...

Last edited:
Köra som fan på en risig sporthoj, det är ju ganska normalt, men i detta fallet är det föraren som inte "stämmer" ihop med hojen liksom... Äldre man i en skinnjacka från typ -76 och stentvättade jeans. :va

Gubben kallas "GG" och är gammal roadracingsnubbe närmare 50bast

Köpte hojen ny av Åke Ahlqvist 00 tror jag det va i samband med ett arv han fick.

Försök hänga på om ni kan.........................

Hehe ok, då kanske man kan lägga misstankarna på hyllan då. Jo han körde på rätt duktigt. :rolleyes:

Edit: Man har ju gått o blivit smått schizo efter alla hojstölder.

Han är cool tycker jag.

Har sett han några gånger i majorna. Men sist jag såg han såg hojen fin ut. Har för mig att han hade ett coolt slipon som jag inte sett någon annan stans.

Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien