Surgubben på bogesund

• Thread starter Thread starter MR.E
  • Start date Start date
Hur kommer man och tänka på 'surgubben på bogesund' i slutet av december? :confused:

Galne Dansken skrev:
Det är 2 ställen på Bågesundet vart det är lönt att slå av; Elleboda, Bogesund..

En del folk och häster springar runt där och det gör ont att köra på dom. Sen ka dom tröttna på roadrajsingen oxå - vilket kanske var anledningen till att Farbror Blå mä familj vistas där i en period i somras..

Så SNÄLLA, slå av dom 2 ställen så min bana är kvar när jag ve gazza lite :pannkyss

Att det sen är vettigt att vär xtra uppmärksam v. golfen, Karlsudd och båtklubben är en annan sak..

NB - Enda problem jag har haft är sporthojer som tror dom kör på en engelsk väg :död

Va fan gör denna smileyn? :pannkyss

Hörde om nå psycho som strödde ut hö längs bogebanan me, e de samma person?? Skottpengar på sån typer!!!! :kulspruta :kulspruta

yonsson skrev:
stanna och ge honom stryk med motiveringen att han kunnat döda dig.
Men vadå han ser ju bara om sin egen gård men när han kommer ut i sin x5 suv så e ju han bäst(enl han)jag har mött (det) mitt i generatorkurvan han på fel sid!! De va pulshöjande :kocko :kulspruta :arsele

Här i Jönköping sprang det ut två gubbar efter mig en gång.
En hade en skiftnyckel och den andra kastade en burk efter mig.
Jävla idioter. Körde inte ens fort. 50 kanske. Och jag kan ju tillägga att det är 70. Dom har satt upp egna 30-skyltar, men dom gäller ju fan inte.

icko skrev:
Hörde om nå psycho som strödde ut hö längs bogebanan me, e de samma person?? Skottpengar på sån typer!!!! :kulspruta :kulspruta

I somras va de nån som hade hällt ut diesel i alla kurvorna :mad:

MR E

MR.E skrev:
Absolut inte omöjligt men endel av spillen låg faktiskt i innerspåren :va

MR E
HA d e ju bara för att du har starr som du trodde att d låg hö där el va d för d gick så sakta för dig i ytterspåret :va :banana
Fråga ståle vad han gjorde i ytterspåret. :va :arsele :lol

Mr.kekke skrev:
HA d e ju bara för att du har starr som du trodde att d låg hö där el va d för d gick så sakta för dig i ytterspåret :va :banana
Fråga ståle vad han gjorde i ytterspåret. :va :arsele :lol
Ha ståhle fick visst bråttas i leran. :banana
har du nån aning varför våra andra trådar är nedstängda :va :lol

MR E

Men jag har hört att Mr Kekke o Mr E kör som kärringar... Gubben blev väl lack för att de kör så illa.... :fatta!

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman