Surfar ni SH alldeles för mycket?

• Thread starter Thread starter Dark_Messenger
  • Start date Start date

Dark_Messenger

Guest
Någon som känner igen sig?

Kommer till jobbet på morgonen, oftast trött o sliten. Brassar igång datorn. Öppnar upp de program jag SKA jobba i, samtidigt startar upp IE och öppnar sporthoj bara för att kolla de senaste trådarna parallellt med "jobbet"...

Är internet en samhällsfara eller är det jag som är lat? Surfar ni sporthoj.com på arbetstid?

Vore intressant att veta hur många genomsnittliga timmar folk lägger på SH varje arbetsdag.

Dark_Messenger skrev:
2355996
Vore intressant att veta hur många genomsnittliga timmar folk lägger på SH varje arbetsdag.

Aktiva timmar eller hur många timmar man har SH i sin webbläsare?!
Jag kör firefox och SH ligger i en av flikarna hela dagen. Sen varierar den aktiva tiden på sh från 20 min till 5 timmar beroende på beläggning på arbetet.

Oavsett så blir nog svaret : JA

Dark_Messenger skrev:
2355996 Någon som känner igen sig?

Är internet en samhällsfara eller är det jag som är lat? Surfar ni sporthoj.com på arbetstid?

Jepp, sidan är uppe och man är inloggad hela dan men som nån skrev så beror det på hur aktiv man är beroende på hur jobbet blir just denna dag, just idag blir det ganska mycket SH :P

edit: just kanske för det är måndag=/

korvgubbe skrev:
2356070 Aktiva timmar eller hur många timmar man har SH i sin webbläsare?!
Jag kör firefox och SH ligger i en av flikarna hela dagen. Sen varierar den aktiva tiden på sh från 20 min till 5 timmar beroende på beläggning på arbetet.
Så är det för mig också. SH är ständig öppnat men inte alltid jag kollar..men ändå alldeles för ofta..Ang poll så vore det intressant. Tänkte på det när jag startade tråden. Kruxet är bara att jag har ingen aning whatsoever hur man gör en sån.

Kan ingen fixa eller är det bara trådstartare som kan?

korvgubbe skrev:
2356070 Aktiva timmar eller hur många timmar man har SH i sin webbläsare?!

Oavsett så blir nog svaret : JA
Instämmer till fullo.

Min historik på 9000 inlägg vittnar om att jag åtminstone förr surfade sh lite för mycket. Numera jobbar jag en del på labb och ute i fält. På kontoret är det oftast fullt upp med annat. Har helt enkelt inte så mycket tid för detta :tomten

Har man plannerat sin ledghet så risigt att alla polare jobbar då så.. JAPP!

Om man jobbar på kontor med kontinuerligt jobb, skulle jag nog surfat lite på morgonen, mjukstarta lite. Men nu jobbar jag i järnhandel där det blir en del väntande, då det vissa perioder på dagen då det är lugnt. Men sköönt! Då blir det sporthoj. Som nu t.ex. :D

Och blocket har jag nog kolla igenom 1000ggr idag..

morecore skrev:
2356532 Om man jobbar på kontor med kontinuerligt jobb, skulle jag nog surfat lite på morgonen, mjukstarta lite. Men nu jobbar jag i järnhandel där det blir en del väntande, då det vissa perioder på dagen då det är lugnt. Men sköönt! Då blir det sporthoj. Som nu t.ex. :D

Och blocket har jag nog kolla igenom 1000ggr idag..

haha! blocket kollar man jämnt, sugen på köpa ny hoj i höst o sälja plåtniklas (VFR) skulle vilja ha en lite lättare o kanske mer roligare hoj, typ GSXR eller fireblade, några tips på någon grym hoj? sport ofcourse... sport/touring

För tillfället JA, har inte så mycket att göra på jobbet nu under semestertider :rolleyes:

Japp

pa tok for mkt. Sarskilt nar jag har for trakigt pa jobbet. Da blir inlaggen sjukare o sjukare.:confused:

ja javlar, nu var jag har igen:näsblod

hur gick det till :va

Thermal skrev:
2356976 För lite att göra på jobbet?

Nja, maste egentligen fundera ut vad jag maste ta tag i harnast men det ar helt sluta pa fundering i skallen.

SItter o ar extremt uttrakad istallet, fast det finns grejer att gora. Maste vara en mansklig egenhet det dar:va

Edit:

sitter iofs o garvar at din avatar varje gang sa lite ljusglimtar finns det

Last edited:
Kan man surfa för mkt sh? :näsblod

Jag jobbar natt och är online i stort sett hela natten :D

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...