Spinky Spendrup
Fylld med messmör
Fick se en person idag med en GSXR som gjorde en föga lyckad bakhjulskörning utanför Bromma flygplatsinfart. Full fart framåt efter ett rödljusstopp och därefter en 12 o clock som blev en 13 som blev en...ja ni hajjar. Sprutade plastdelar över ca 50 meter vägbana. Föraren hade sån jäkla tur att han gled på magen utan att åka in i kantstenen. Han reste sig direkt och rullade bort sitt vrak. Gillar folk inte sina hojar eller? Ok att man testar sina gränser men frågan är om det är så himla vettigt att göra det bland andra människor och dessutom med en hoj som man inte kan hantera för fem öre. Hade klanteriet skett 50m längre fram så hade hojen glidit in i ett övergångsställe, det hade inte blivit vackert.
Om du som körde ser det här så vill jag bara säga att jag är glad att du klarade dig och att det var synd på en fin hoj som blev en hög med metallskrot. Och så hoppas jag att du övar motorcykelbowling någon annanstans än bland folk. Ditt oansvariga klantarsel.
Om du som körde ser det här så vill jag bara säga att jag är glad att du klarade dig och att det var synd på en fin hoj som blev en hög med metallskrot. Och så hoppas jag att du övar motorcykelbowling någon annanstans än bland folk. Ditt oansvariga klantarsel.