sur r6:a...varvar dåligt

igelhammar

gud är bedragare......
Gick med
7 May 2003
Hoj
yz 144,piaggio 125....
har problem med r6-02,funkade fint före vintern men nu går skiten inte en sekund över 14200,sprutar 30 cm gnister och misständer satan.
har rengjort förgasarna,luftfiltret bytt,nya stift och bytt soppa,skiten har varit igång till och från under vintern,nån som har en ide?
standardfel r6:or finns det?

jag tror det är bakdäcket som det är fel på.

<påminnelse om växelpinneförlängare>

Vad jag vet så kan ju iaf en hoj med Pubertets-inställare få glapp nog att tjappa till mappen.

/knarkar vidare

vavar dåligt,14200.........låter mest som att den börjar bli slut i motorn helt enkelt.....det är trots allt bara en r6.a......... :rofl :lol :rofl

ström finns det i överflöd,tror på att den går för snålt då den skjuter blåa 30cm flammor och låter som övervarvsskyddet är på väg in.
det är bara killar med liten penis som måste ha mycket kubik,körde själv 250 när jag var ung och styv,bytte till en r1:a när jag blev äldre och slappare och nu är vi på väg i andra andningen med r6:a.vilket pasar min drift ypperligt..

glömde nämna...motorn har gått 125 mil sedan den vart ny på garanti.

swedie pm:a adress....

Sådana symtom hade jag på min gamla FZR när soppapumpen var på väg att packa ihop, sköt lååånga eldflammor och bluddrade på högvarv.
Inte vid 14000rpm kanske men motsvarande. Den fick för lite soppa alltså...

igelhammar skrev:
har problem med r6-02,funkade fint före vintern men nu går skiten inte en sekund över 14200,sprutar 30 cm gnister och misständer satan.
har rengjort förgasarna,luftfiltret bytt,nya stift och bytt soppa,skiten har varit igång till och från under vintern,nån som har en ide?
standardfel r6:or finns det?

Öhhh? Har r6 -02 förgasare? Trodde att det var sprut på dem....

Nyheter
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...

Ny Suzuki-importör

Suzuki SV-7 GX var en av Su...