Sur kärringar med för mycke fritid...

Vet inte hur det ser ut där, men det kan vara så att han bedömmer att stöldrisken är mindre där han ställer den.

Killen har ett separat låst garage i ett låst flerbilsgarage så det är nog att det är jobbigt o ta ut o in hojen. Vi är väl ett tio tal hojåkare i husen och alla parkerar i garaget utom han..

Jag parkerade mitt Monster med högljudda kolfiberpipor utan för min balkong vid min förra lägenhet och där var det alltid en gnällkärring som skällde på mig. Jag förklarade då efter några gånger att hon är pensionär och jag startade aldrig upp den tidigt/sent på dagen. -"Dessutom är det förbjudet att parkera rullatorn i trappuppgången, det är en brandrisk och detta påtalas vid namntavlan, ovanför din rullator", detta kläckte jag ur mig till slut och sen blev det slut på tjatet.
Gnällkärringar kommer du aldrig ifrån, bara förklara att hon kan fortsätta sitt jävla tjatande.

Gnällkärringar kommer man aldrig ifrån som sagt, det samma gäller gnällgubbar. De finns överallt och de kommer att gnälla oavsett hur man gör. Det går inte att lägga fram sakliga argument till dem eftersom deras skäl till att gnälla är fullständigt ologiska. Att vara trevlig och visa dem respekt tjänar inget till eftersom de ändå ser alla motorcyklister som kriminella ligister.

Men jag älskar ju min... den sjunger så fint... man blir lyckligast på jorden när man kör igenom tingstad...

hitta en som sjunger lika fint men lite tystare bara då?:)

Bryt dig in i hennes lägenhet medans hon sover och döda henne, det har hon förtjänat.

Back