Supran såld, mc-köp eller bilköp?

Lemon

,,,,,,
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 750 -08
Supran sålde jag för 1 vecka sen, nu är jag helt kluven på vad jag vill ha...
Var och kollade på en 323 GTR igår men killen hade inget kvitto så det blev ingen sån.

Funderar nu på att köpa en R6:a...
Nån som känner nån som säljer en sån för runt 50000:-
repad/orepad spelar ingen roll....

Silwer skrev:
vadå impulsköpare?:-)

Hmm.... jag vet en värre... :rolleyes: min sambo som blev tvärtrött på våran Saab 9 5

Huxflux... går han o köper en -04 Volvo V70 2,5 T Sport :eek: 210 hästar har den... men så har han ingen hoj heller....!! ;)

Den ska hämtas på torsdag.!!! :tummenupp

Köp ingen 323 GTR!! Den är ju skittrist!
En polare hade en sån, kul i början med skapligt acc och stenhård fjädring. Men det var en bil som man väldigt snabbt tröttnade på.

Köp hoj, mycket roligare!

Madhonda skrev:
Hmm.... jag vet en värre... :rolleyes: min sambo som blev tvärtrött på våran Saab 9 5

Huxflux... går han o köper en -04 Volvo V70 2,5 T Sport :eek: 210 hästar har den... men så har han ingen hoj heller....!! ;)

Kan man redan få -04 :confused: :confused: :confused:

Det dummaste affärsmässigt man nånsin kan göra är att köpa en sprillans ny bil.
Rulla en meter utanför butiken så sjunker den redan 10.000kr i värde, måsta kännas bra för din kloke smabo. :D

Lemon: Klart som fan att du ska ha hoj nu :fakta

750RR

Vad gör du här om du ens behöver fråga något så dumt, det har är väl inte gaykebabräcerzatzy.com?. :confused:

en nu bil som har 2-3 år på nacke ligger ju på halvpris mot en ny!!
Det bästa är att köpa en sådan, man får en tämligen ny bis med lite garantier kvar, kan ha den ett par år för att sedan sälja den för inte så myckat mindre. :fakta

Silwer skrev:
vadå impulsköpare?:-)

Min farsas polare är den värsta av dom alla.Han fyllde 50 och ville ha en snygg och snabb bil.Så han drog iväg på sin födelsedag och köpte en present till sig själv.-> Ferrari 360 modena f1<-.Han sa inget till frun heller.Gissa om hon blev paff när hon fick se bilen sen...
Har åkt med han en gång.Ljudet i den är obeskrivligt :crash :kär

Och ja..han har pengar så det blir över :(

Last edited:
Grattis!
V70 Sport:en är grymt snygg, Farsan fick sin första veckan i maj.
Dock en diesel men den går riktigt bra..
Kul att det inte finns så många också

Madhonda skrev:

Teo skrev:
en nu bil som har 2-3 år på nacke ligger ju på halvpris mot en ny!!

Det bästa är att köpa en sådan, man får en tämligen ny bis med lite garantier kvar, kan ha den ett par år för att sedan sälja den för inte så myckat mindre. :fakta

Det bästa är att alla gör som dom vill...!!! :)

Jag vet såklart att man "förlorar" en massa pengar på att köpa en spritt ny bil.... :rolleyes: men vad fan... är inte pengar till för att rulla...!!!?? :crash ;)

Är nog mest sugen på 323 GTR:en...sååååå grym bil ju :rock alla andra kan man ju säga hej då till :hej när man drar på ;)

Eller ge mig pengarna så kan jag köpa massa roliga saker till mig :D

Köp en hoj grabben, det är det ultimata :tummenupp

SupraLemon skrev:
Är nog mest sugen på 323 GTR:en...sååååå grym bil ju :rock alla andra kan man ju säga hej då till :hej när man drar på ;)

Nej, inte alla andra. Inte hojåkare. Du blir fortfarande fullständigt detroniserad.

SupraLemon skrev:

jo det är en kul bil, men inget att trimma så mycket, växellådan ska tydligen rasa lätt.
Du hade en supra sa du? var det nån gammal modell eftersom du tycker gtren går så bra?

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing