Pelle B
Ny medlem
Kunde bara inte låta hojen stå utan att pilla isär den i vinter, så när jag fick syn på lite roliga tillbehör kunde jag inte låta bli att jaga någon extra hk. Jag körde ju helt standard på min -02 under 2004 och tänkte väl egentligen göra det 2005 oxå.
Men när man satte igång och plocka isär blev det som det blev, nu ligger hela hojen i delar över hela garaget och modifieringarna består av:
helsystem Akra
Kit-växellåda
Kit-elsystem
Kit-kammar
Kit-trattar (+lite annat jox i förknasarna)
Kit-koppling
Toppen åker nog på lite bearbetning oxå...
Och för att se hur lite allt detta gör på varvtiderna så har det även införskaffats en laptimer. (Ser ni någon stå och gråta i depån är det bara jag!)
Det har ju dykt upp lite frågor under resans gång, kanske någon har något svar på nån...
Termostat- vara eller icke vara?
Luftfilter- Rekommendationer?
Bestyckning att utgå ifrån?
Batteriladdare- Rekommendationer?
Hoppas jag får ihop allt tills säsongen drar igång.......
Men när man satte igång och plocka isär blev det som det blev, nu ligger hela hojen i delar över hela garaget och modifieringarna består av:
helsystem Akra
Kit-växellåda
Kit-elsystem
Kit-kammar
Kit-trattar (+lite annat jox i förknasarna)
Kit-koppling
Toppen åker nog på lite bearbetning oxå...
Och för att se hur lite allt detta gör på varvtiderna så har det även införskaffats en laptimer. (Ser ni någon stå och gråta i depån är det bara jag!)
Det har ju dykt upp lite frågor under resans gång, kanske någon har något svar på nån...
Termostat- vara eller icke vara?
Luftfilter- Rekommendationer?
Bestyckning att utgå ifrån?
Batteriladdare- Rekommendationer?
Hoppas jag får ihop allt tills säsongen drar igång.......