Superretards

Feting

Ny medlem
Gick med
24 Mar 2012
Hoj
KTM 625 SMC
Har vi några retards här eller!?

Någon som ska upp till Västerås den 14de?

Vet inte om så många retards hänger här, men vet att några av "Pimpstars" grundare håller till här. Jag ska nog till Västerås då om jag inte har nått viktigare för mig.

Pimpstar är ju inte fy och skam dom heller. Det var ju trots allt dom som introducerade SR för mig.
Konstigt att ingen hänger här, det är ju ett jäkla håll igång på kommentators fälten på youtubeklippen.
Hade ju hoppats på att få ihop en samåkning till Västerås, det är ju hyfsat tråkigt att åka själv ända från Malmö.
Jaja det var en renodlad chansning, kunde ju gått hem :P

SR ska ha en träff då. Dom har inte gett ut någon vidare info men det verkar som det ska samlas upp vid 1500 tiden.
Dom skriver mer information på facebook när dom har tid säger dom.
Jag funderar på att åka upp på fredagen och ta in på hotell, det lär ju bli sjukt drygt att köra upp till Västerås på 625:an. Hade dock varit gött med sällskap.

http://www.youtube.com/user/Superretards

http://www.facebook.com/superretards

Får hoppas på schysst väder om du åker ända från Malmö! :banana Om inte annat tror jag inte dom där grabbarna spottar i glasen och har tråkigt på en lördagskväll! Jag ska som sagt dit också, men jag har ju bara 9 mil hehe

Ja det får vi verkligen hoppas, blir det skit väder får.man väl avbryta operation köra långt på sjukt obekväm hojj.

Nä jag tror också dom går fullt ut när dom sätter igång. Om deras videor är någon indikation kommer jag nog bli supen under bordet flera gånger om :P

De låter ju skit kul :banana
man kanske skulle ta sig dit, SR folket är ju hel sköna :yoparty

Jag ska dit! Har faktiskt "kerstins" gammla hoj! (Han är med i retards, bor typ grannar så fick en bra deal :D)

Jag dyker nog upp bara för att träffas. Får se om jag orkar dra med hoj eller inte men förmodligen följer den med

Jag har kvar mitt konto men jag tycker att sporthoj har blivit så gnälligt. Men på lördag smäller det! Ni är välkomna upp!! Har ni frågor så ska jag försöka komma ihåg att kolla forumet. Stay retarded!

Jo det har jag allt:) tänkte mer om det var mer än föräställningar typ efter o så;)

Meet up 1500. Liten uppvisning på parkeringen från sr och ps. Sen körning. Blir säkert krök på kvällen.

Superretards finns väl överallt, men än så länge har jag inte sett dom på twitter.
Dags att fixa SWK!

Twitter finns vi också men uppdaterar aldrig... Haha... Helvete, vi vill ju bara åka hoj... :)

Gbgx3m kommer och bjuder på lite show... Sen hittar vi på vad vi känner för just för stunden. Det där med planering är inte vår grej. Det brukar lösa sig tillslut! :)

Nyheter
Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Back