BabyBlade
-Oxygenium-
- Gick med
- 3 Jul 2005
- Ort
- Göteborg
- Hoj
- CBR 600RR 2003 (köper man rätt fr början behöver man inte byta !)
Är det någon som han handlat på http://www.supermotomania.de/ ?
Jag har länge funderat på att beställa ett Büse grymt-bra-sittande skinnställ som jag testade hos återförsäljare ett tag sen. Är helt kört att få tag på det någon annanstans än på den här sidan.
Skickade t.o.m beställning, men så vill de ha förskottsbetalning :-/
Jag har blivit lite allergisk mot förskottsbetalning, sen tidigare missöden.
Vågar man ?
Jag har länge funderat på att beställa ett Büse grymt-bra-sittande skinnställ som jag testade hos återförsäljare ett tag sen. Är helt kört att få tag på det någon annanstans än på den här sidan.
Skickade t.o.m beställning, men så vill de ha förskottsbetalning :-/
Jag har blivit lite allergisk mot förskottsbetalning, sen tidigare missöden.
Vågar man ?