Supermoto VM 16.00 Eurosport 2

Och Husaberg vann tydligen ett heat i b-klassen. ;) Kul för dem, man får gratulera.

Angående min egen fråga om Husqvarna, vad jag kunde se hade de nya ramar med ovala rör istället för runda, undra om de inte kommer med insprutning till -08 också.
 
Och Husaberg vann tydligen ett heat i b-klassen. ;) Kul för dem, man får gratulera.

Angående min egen fråga om Husqvarna, vad jag kunde se hade de nya ramar med ovala rör istället för runda, undra om de inte kommer med insprutning till -08 också.

Hehe, du ska inte vara bitter nu Marcus. Du har fått så mycket framgångar med Aprilla så glädj dej tillsammans med oss Husaförare istället. Om inte för att det fortfarande finns starka anknytningar till lilla sverige och inte minst Örebro. Hojarna är ju byggda i Örebro ju.

Lite skilland att jämföra sig med en Jätte som Aprilla. Känns som om Husaberg inte får vara bättre än KTM då sätter ägaren käppar i hjulen. Så jag säger bra :tummenupp :tummenupp fortsätt på inslagen väg Tetsu!

Och Husaberg vann tydligen ett heat i b-klassen. ;) Kul för dem, man får gratulera.

Angående min egen fråga om Husqvarna, vad jag kunde se hade de nya ramar med ovala rör istället för runda, undra om de inte kommer med insprutning till -08 också.
Husqvarnas VM hojar verkar vara grymma. Charayre bröderna kom 2a och 3a och jag har aldrig sett någon vara så missnöjd.... Sa i intrevjuvn att de ville vinna på de nya hojarna..... Kändes som om det inte fanns något annat....

De snackar hela tiden om att Supermoto växer så myclet hela tiden, det låte bra det :D
 
Last edited:
Det gör jag, klart det är kul med framgångar med svensk anknytning och folk man känner igen som byggt dem. :) Visste att du skulle nappa på det bara, hehe.

Att det är just italienska fabrikat som har störst framgångar annars tror jag är för att det är de som satsar absolut mest, inte för att de är bättre än något annat.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top