TomK
hela världen är min rejsingbana
Är det du som håller på och porta? Ser ju bra ut!! Jag ser att den gått något fett i best5yckningen. Något för svartsotig i utblåset,
Nej, det här är ett österrikiskt portningsjobb från hösten 03. Men nu är det dags för renovering och då ska jag kolla närmare på om det finns något mer att göra. Bestyckningen är bara gjord lite på en höft, så det är inte helt omöjligt att den faktiskt går aningens fett (grundbestyckad för en vanlig 660 egentligen). Jag hade bättre drag i spisen i regn/kallt och än torrt/varmt senast på Gelleråsen och det är väl ett ganska tydligt tecken.
)
